رئیس دولت پیشین در پاسخ به سؤالی درباره توصیه‌اش به نامزدهای انتخابات مجلس، گفت: نامزدها هم در دوره نامزدی و هم پس از ازدواج همدیگر را دوست داشته باشند.

محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم امروز در حاشیه مراسم ختم سرلشکر سلیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی مرحوم سلیمی، گفت: سرلشکر سلیمی انسانی مومن و سلیم بود. اینجا را ببینید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از قرآن کریم و از امام عزیز که آن همه توهین‌ها و تخریب‌ها را دید و چشید، آموختم که در راه دفاع از اسلام و همچنین افکاری که به آن اعتقاد و ایمان داریم، باید صبور بود. اینجا را ببینید.

اقتصاد

خبرها حاکی از آن است که بررسی پیشنهاد تعطیلی پنج‌شنبه‌ها به‌صورت سراسری در کمیسیون‌های تخصصی دولت به پایان رسیده است و این پیشنهاد برای عملیاتی شدن به هیات دولت ارسال شده است. اینجا را ببینید.

قرارداد ایران خودرو با شرکت پژو در حالی منعقد شد که بازار خودرو طی هفته جاری به‌دلیل انتظار مشتریان برای ورود خودروهای جدید در رکود عمیق تری فرو رفت. اینجا را ببینید.

 

فرهنگ

آزاده نامداری و همسرش در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر حاضر شدند. اینجا را ببینید.

عادل فردوسی‌پور در سومین شب از شروع اکران فیلم‌ها در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر حاضر شد. اینجا را ببینید.

 

جامعه

روزنامه ایران با مرد32ساله ای که از طریق شبکه تلگرام قلدری می کرد و خود را شاه مازندران نامیده، مصاحبه کرده است. اینجا را ببینید.

محوطه جهانی «چغازنبیل»، بین سال‌هاس 1930 تا 1940 که شرکت‌های نفتی خارجی در محوطه به دنبال نفت بودند، آجر کتیبه‌ای کشف می‌کنند که پس از انتقال به شوش، توسط هیات باستان‌شناسی فرانسوی ترجمه و سرانجام این شهر باستانی کشف می‌شود. اینجا را ببینید.

 

بین الملل

رسانه‌های خبری از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در یمن در یک حمله هوایی در جنوب این کشور خبر دادند. اینجا را ببینید.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان امشب (پنجشنبه) به منظور بحث و تبادل نظر درباره بحران سوریه و ضرورت های کمک رسانی به مردم سوریه وارد لندن شد و مورد استقبال نیکلاس هاپتون کاردار انگلیس در تهران و حبیب الله زاده کاردار ایران در لندن واقع شد. اینجا را ببینید.

 

ورزش

سرمربی کروات فولاد معتقد است پرسپولیس می توانست برنده بازی مقابل سپاهان باشد. اینجا را ببینید.

سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز تاکید زیادی روی ارسال از جناحین و نحوه یارگیری بازیکنانش داشت. اینجا را ببینید.

دانش

عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از یک شکارچی در مغولستان اختصاص پیدا کرده است. این شکارچی در غرب مغولستان به وسیله عقابی آموزش دیده شکار می‌کند. اینجا را ببینید.

نتیجه تحقیق تازه ای نشان داده افراد در سنین 40 تا 59 سالگی بیش از هر گروه سنی استرس دارند و کمترین میزان رضایت از زندگی را دارا هستند. اینجا را ببینید.

 

فناوری اطلاعات

کانن پرچم‌دار 2016 خود بنام EOS-1D X Mark II را عرضه کرد.حرفه‌ای‌ترین دوربین دی اس ال آر کانن به‌صورت فول فریم با سنسور 20.2 مگاپیکسل ساخته‌شده است. اینجا را ببینید.

فناوری، یکی از پایه‌های اقتصاد در کشورهای توسعه یافته محسوب می‌شود و به همین دلیل هم بیشتر دولت‌ها به دنبال سرمایه گذاری در این حوزه و ایجاد منطقه‌ای برای فعالیت منسجم فعالان عرصه فناوری هستند که«سیلیکون ولی» امریکا نمونه ای موفق در این زمینه محسوب می‌شود. اینجا را ببینید.


طنز و کاریکاتور

به بهانه اظهارات اخير سيد مسعود مير كاظمي، وزیر بازرگانی و نفت احمدی نژاد اینجا را ببینید.

در حاشیه تأمین اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری مسکن مهر اینجا را ببینید.

 

چندرسانه ای

این روزها موضوع پناهجویان آواره و مساله اسکان دادن آنها مساله بغرنجی برای بسیاری از دولت ها شده است. اینجا را ببینید.

نصب پلاکاردی در یک میوه‌فروشی در قم با دغدغه فریب ندادن خریدار را اینجا ببینید.

 

پربحث ترین خبرها

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: صحبت‌های روز گذشته آقای هاشمی بی‌احترامی به بیت مکرم امام(ره) بود. اینجا را ببینید.

کاندیدای حزب جمهوریخواه آمریکا می گوید دراولین روز کار به عنوان رئیس جمهور،توافق فاجعه بار با ایران را پاره میکنم. اینجا را ببینید.

 

محبوب ترین خبرها

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امتحان برای تایید اجتهاد و یا احراز اجتهاد اخرین راه است و نباید به عنوان تنها ملاک و راه باشد. اینجا را ببینید.

وزیر خارجه کشورمان برای حضور در اجلاس سوریه راهی بریتانیا می شود. آقای ظریف همچنین قرار است در اندیشکده چتم هاوس سخنرانی کند. اینجا را ببینید.

 

212 / 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 506789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =