اکزونوبل به عنوان یک شرکت بین المللی تولید کننده رنگ، در حال پر رنگ تر کردن برنامه های رشد بلند پروازانه خود در ایران از طریق شرکت در نمایشگاه رنگ، رزین، پوشش، کامپوزیت و صنایع آبکاری (IPCC) برای دومین سال پیاپی از 14 تا 17 مهر 1396 در تهران برگزار می شود.

اکزونوبل در این نمایشگاه نوآوری های خود در زمینه های را ه حل های پوششی تزئینی و عملیاتی را به همراه مواد شیمیایی تخصصی را به نمایش خواهد گذاشت. این محصولات، زمینه های صنعت نفت، ساختمان سازی و مصارف تزئینی عمومی را در کشور دنبال می کنند.

راجیو راجگوپال، مدیر منطقه ای اکزونوبل خاور میانه و افریقای شمالی در این زمینه گفت: " در دو سال گذشته، ما مشتریان خود را با راه حل ها و محصولات نوآورانه پشتیبانی کردیم. با در اختیار داشتن بالاترین سطح استاندارد در کیفیت و کارایی، محصولات ما به شکل فزاینده ای به عنوان اولین انتخاب مهندسین، طراحان و حرفه ای ها قرار گرفته است. بازار ایران با توان رشد بالقوه خود در زمینه صنعت و ساختمان، برای ما یک بازار در حال رشد می باشد.

او افزود: حضور ما در نمایشگاه IPCC سال گذشته، ما را به سمت توانمند سازی در ایجاد رابطه با مشتریان و شرکای بالقوه سوق داد. قصد ما به نمایش گذاشتن تفاوت های راه حل های عملیاتی و پوششی ما در کنار مواد شیمیایی تخصصی که نه تنها دوام را ضمانت می کنند بلکه از نظر ارزش های بصری قابل توجه می باشند. رشد فعالیت های صنعتی موجب افزایش در سطح تقاضا برای راه حل های پوششی گردیده و ما متعهد به ارائه محصولات نوآورانه و با دوام به مشتریان خود در ایران می باشیم.

اکزونوبل با به همراه داشتن قدمت 100 سال که موجب اعتماد مشتریان به کیفیت محصولاتش می باشد. بیش از 60 درصد از محصولات اکزونوبل در زمینه های ساختمانی، زیر ساخت ها و حمل و نقل استفاده می شود. رویکرد شرکت ارائه دادن راه حل های مرتبط با نیازهای مشتریانش می باشد.

مواد شیمیایی تخصصی که توسط اکزونوبل در نمایشگاه IPCC به نمایش گذاشته می شود کاربرد گسترده ی جهانی با مواد اولیه ای برای تولید اقلام ضروری زندگی. مواد شیمیایی تخصصی که در رنگ ها، شوینده ها، مواد غذایی، مواد پلاستیکی، لوازم آرایشی، ساختمانی، پالپ و کاغذ، دارویی، الکترونیکی، کشاورزی و تولید محصولات پتروشیمی استفاده می گردد. با این گستردگی کاربرد، محصولات قابلیت استفاده در فراهم آوری مواد خام به صورت مواد واسطه ای و یا تقویت کننده های عملیاتی و دوام بخش های کالاهای تمام شده را دارا می باشند.

به عنوان پیشرو در پوشش دهنده های عملیاتی، راه حل های اکزونوبل شامل نام های شناخته شده پوشش دهنده ها مانند International®، Sikkens® و Interpon® می باشد که دارای کاربردهای گسترده ای از ساخت و ساز تا مواد مصرفی الکترونیکی و حمل و نقل دارند. همچنین این بخش به طور ایده آلی متناسب با صنعت رو به رشد پترو شیمی ایران هم در زمینه ساختمانی و زیر ساختی می باشد.

اکزونوبل با قرن ها تجربه در زمینه رنگ و پوشش ها، به همراه مجموعه ای از نام های تجاری شناخته شده مانند:
Dulux ، Sikkens ، International ، Interpon و Eka 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714736