مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان گفت: فراهم کردن زیر ساخت های ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات مخابراتی به عنوان اولویت کاری مخابرات منطقه در هوشمند سازی شهرها و توسعه شهری موثر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، وی در بازدید اعضای شورای شهر و شهردار سنندج از اتاق شوروم مخابرات منطقه کردستان گفت: تلاش و کوشش متخصصین و زحمتکشان مخابرات منطقه کردستان در اجرای طرح مهرگان و توسعه زیرساخت های مخابراتی گامی ماندگار در توسعه همه جانبه شهری است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مخابراتی در بستر تکنولوژی های نوین به شهروندان ، تحت عنوان طرح مهرگان در توسعه شهری نقش تعیین کننده ای دارد اظهارداشت: اجرای این طرح در کاهش هزینه های شهروندان، تسریع در ارائه خدمات دستگاههای خدماترسان،کاهش ترافیک شهری ، تقویت تعامل برون سازمانی دستگاههای خدمات رسان و بانک ها نقش آفرینی می کند.

دکتر حکمت به واگذاری خدمات مخابراتی در قالب طرح مهرگان در استان اشاره داشت و گفت : در این طرح که خدمات اینترنت پرسرعت را از طریق بسترهای FTTH , ADSL,VDSL ارائه می شود , نسبت به معرفی و اتصال همزمان اینترنت منازل , واحدهای تجاری , ادارات , ارگانها و سازمانهای مختلف در حین مراجعه اقدام میگردد.

وی با بیان اینکه با اجرای پروژه FTTH یا ارسال فیبر نوری به منازل و ساختمان‌های استان کردستان توانستیم بسترسازی بیش از 20 هزار پورت را تا پایان سال فراهم کنیم اعلام کرد: برای انجام این طرح مبلغ28.1 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه مخابرات منطقه کردستان با ارائه خدمات و تکنولوژی های مخابراتی درشکل گیری شهر هوشمند نقش بسزایی دارد خاطر نشان ساخت: مجموعه مخابرات تمام تلاش و توان خود را در راستای ارائه خدمات جدید مخابراتی بکار میگیرد تا بتواند زیرساخت های شهر هوشمند را فراهم سازد.

وی با اعلام این مطلب که مخابرات منطقه در لبه تکنولوژی جهان قرار دارد یادآورشد، با بهره گیری از این شرایط و استفاده از حداکثر تکنولوژی های روزمخابراتی برای هوشمند سازی شهرهای استان برنامه ریزی خواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه ارتقاء کیفیت و زیرساخت های مخابراتی برای برای نصب بی تی اس ها در سطح استان از اولویتهای مخابرات است تصریح کرد: تحقق هر چه بیشتر این امر نیازمند همکاری اعضای شورای شهر و شهرداری های سطح استان است.

دکتر حکمت اظهارداشت: اعضای شورای شهر و شهردای های سطح استان با همکاری و تسریع در صدور مجوز برای حفاریها و در اختیار گذاشتن مکانهای تحت مدیریت خود برای نصب دکل های مخابراتی می توانند شرایط مناسب را برای ارتقای زیرساخت های مخابراتی فراهم سازند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه های شهر الکترونیک،امروزه در حوزه مدیریت شهری بسیاری از شهرهای کشور در دست اقدام است خاطر نشان ساخت: مخابرات منطقه کردستان نیز امادگی خود را برای همکاری هرچه بیشتر و بهتر با مدیریت شهری استان اعلام می کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان از همکاری شهرداری و اعضای شورای شهر،مسولین استانی ،دستگاهها و نهادهای مرتبط با فعالیت های مخابرات تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدوارم این تعامل بیش از پیش با مخابرات منطقه کردستان در راستای توسعه خدمات مخابراتی ،ایجاد شهر هوشمندو توسعه شهری تداوم داشته باشد.

در این بازدید رییس شورای شهر سنندج نیز از فعالیت و تلاش مخابرات منطقه کردستان تشکر کرد و گفت: در سطح شهر شاهد تلاش و کوشش شبانه روزی پرسنل دلسوز مخابرات هستیم که در راستای توسعه زیرساخت ها و ارتقاء خدمات با کیفیت مخابراتی زحمت می کشند.

جلال شریعتی با اشاره اینکه شهروندان و مشترکان سنندجی از تکنولوژی های بروز مخابراتی بهره مند هستند افزود: این مهم نتیجه کار و پیگیری های مدیر و مجموعه مخابرات منطقه کردستان است که از تک تک دست اندرکاران این عرصه نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =