20 امامزاده کرمان آماده برگزاری نماز عید قربان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: نماز عید سعید قربان در جوار 20 امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان کرمان اقامه می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: ویژه برنامه های فرهنگی اوقاف همزمان با این روز خجسته در محل اماکن متبرکه شاخص کرمان برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم دعای عرفه در اماکن متبرکه کرمان خبر داد و گفت:برگزاری دعای معنوی عرفه همزمان با اولین روز از دهه ولایت و امامت که به عنوان روزولایت و نیایش نام گذاری شده است، با حضور پرشور مردم امروز نهم ذی‌الحجه رأس ساعت 15 در محل آستان 50 امامزاده وبقعه متبرکه شاخص کرمان برگزار می شود.

حجت الاسلام فاطمی همچنین با اشاره به ویژه برنامه های عید سعید قربان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های نماز عید سعید قربان در 20 امامزاده شاخص با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستانها،دعوت از سخنرانان توانمند جهت تبیین زوایای معرفی این عید سعید و برگزاری دعای ندبه از جمله برنامه هایی هستند که همزمان با روز عید در اماکن متبرکه انجام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقف کرمان افزود: عید سعید قربان یکی از اعیاد با فضیلت و مقدس اسلامی است؛ بنابراین باید اهمیت این عید سعید در جامعه بیش از پیش تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های دهه امامت و ولایت با مرکزیت اماکن متبرکه همزمان با عید قربان شروع و با اجرای ویژه برنامه های متعدد فرهنگی تا عید سعیدغدیر خم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این دهه که از سوی سازمان اوقاف پیش بینی شده است، برگزاری جشن بزرگ ولایت علوی، اکمال دین نبوی می باشد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 702978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =