۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
شخصیت های کلیدی استان زنجان معرفی شوند

شخصیت های کلیدی و مهم استان که در ظهور و تداوم انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته اند، به مردم معرفی شوند،

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در هشتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، افزود: مسئولان باید پیشرفت های بزرگی که در نظام جمهوری اسلامی و هم ردیف با جوامع توسعه یافته به دست آمده است را در میان جوانان به ویژه نسل سوم و چهارم کشور بازگو کنند.
مقام عالی اجرایی استان به موفقیت های کسب شده کشور در حوزه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: با معرفی خدمات ارزشمند نظام، مردم باید بدانند که کشور در حوزه توسعه علم و پژوهش، صنعت و سرمایه گذاری و سایر حوزه ها از چه جایگاهی در میان سایر کشورهای جهان برخوردار بوده و تاکنون چه دستاوردهایی داشته است.
استاندار زنجان با بیان اینکه به طور مثال در سال های اخیر پیشرفت های مهمی در حوزه صنعت ریلی در کشور به دست آمده است، تصریح کرد: باید دستاوردها و خدمات کشور که گاهی برای خود مسئولان نیز پنهان است، به درستی بررسی، تبیین و اطلاع رسانی شود.
وی ادامه داد: با تحولاتی که امروز در دنیا به وجود آمده و دنیای امروز متفاوت تر از آنچه در گذشته بود، شده است؛ هر روز شاهد موفقیت های چشمگیری در حوزه ها و عرصه های مختلف در سطح دنیا هستیم و افراد به راحتی می توانند اطلاعات و موفقیت های کسب شده را از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دنبال کنند که این شرایط جدید با گذشته، قابل مقایسه نیست.
درویش امیری با اشاره به گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: مسئولین باید با استفاده از ظرفیت های موجود و در راستای نکوداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی در قالب برنامه های دهه فجر امسال، به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.
وی تصریح کرد: تاریخ کشور، تغییر ناپذیر است و مسئولین باید بدانند که تاریخ انقلاب اسلامی در ذهن و اندیشه مردم ثبت شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =