پرچم حرم سیدالشهدا با شعار یا حسین در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان به اهتزاز درآمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به هم‌زمانی هفته دفاع مقدس با ماه سوگواری سید و سالار شهیدان، پرچم مقدس حرم سیدالشهدا با شعار «یا حسین» در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان به اهتزاز درآمد.

در این مراسم آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) و جمعی از نمایندگان شورای اسلامی شهر اصفهان و دیگر مسئولان استانی حضور داشتند.

نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی از سوی پرودگار بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی از سوی پرودگار بود اظهار داشت: ملت ایران امروز نیز با برافراشتن پرچم سرخ عاشورا در صحنه دفاع از ملت‌های مظلوم جهانی پیشتاز است.

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به آمادگی بی بدیل نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و مظلومان جهان افزود: به برکت تدابیر بازدارنده فرمانده کل قوا امروز کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است و خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم امنیت پایدار در سواحل مدیترانه را رقم زده است.

در ادامه رسول زرگرپور با بیان اینکه دفاع مقدس ما تاریخ‌ساز و برای همه زمان‌ها الگویی نمونه است، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دفاع جانانه ملت ایران در برابر متجاوزان به دین و کشور، ملت ما را به الگویی از ایستادگی در برابر بیگانگان تبدیل کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران از تمامی طوایف و اقوام فارس، ترک، کرد، لر، ترکمن، بلوچ، عرب با اتحادی بی نظیر و منسجم در برابر دشمنان ایستادگی کردند و اقتدار ایران اسلامی در دنیا را رقم زدند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در آن مقطع زمانی تجهیزات اندک دفاعی در اختیار داشتیم، بیان داشت: در واقع نیروهای مسلح ما با دست خالی در برابر پیشرفته‌ترین سلاح‌های جنگی مقاومت کردند.

پیشرفته‌ترین صنایع دفاعی را داریم

وی اضافه کرد: امروز ما پیشرفته‌ترین صنایع دفاعی را داریم و رشادت جوانان ما همانند هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی آفریده است.

زرگرپور تاکید کرد: ایمانِ قوی شهدایی مانند خرازی، بابایی، کاظمی، همت، شیرودی، کشوری، صیاد شیرازی و دیگر سرداران و شهدای جنگ و مدافع حرم در سایه رهبریِ حکیمانه فرمانده کل قوا اقتدار امروز ایران اسلامی را رقم زده است.

وی اضافه کرد: جنگ هشت ساله ما در برابر بیگانگان و متجاوزان به کشور به واقع دفاعی مقدس بود و ملت ایران با دست خالی آرزوهای پوچ دشمنان را نقش بر آب کردند و امروز نیز با همان شجاعت و اقتدار مسیر روشن انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: امروز ملت ایران با انسجامی مثال زدنی به برکتِ راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب از مشکلات عبور خواهد کرد و به دنیا اعلام ‌داریم که ملت ایران در برابر هر دشمنی و تجاوز با تمام توان از میهن اسلامی خود دفاع خواهد کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =