در ادامه اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه بانک تجارت در استان کهگیلویه و بویراحمد ، ساخت خانه بهداشت خیرساز روستای حیدرآباد لوداب از توابع شهرستان بویراحمد در حال اتمام است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد همانند سالهای گذشته مبالغی تحت عنوان کمک های انساندوستان و تلاش در جهت آسایش و رفاه مناطق محروم قرار می داد و در سال 95 نیز مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت یک باب خانه بهداشت در روستای حیدرآباد اختصاص داد.

خانه بهداشت لوداب زیر بنایی بالغ بر 100 متر مربع با محوطه سازی و دیوار کشی مراحل انتهایی ساخت خود را سپری می کند.

مراسم کلنگ زنی این خانه بهداشت در زمین اهدایی اهالی روستا با حضور اعضای مجمع خیرین سلامت استان،بخشدار لوداب و تنی چند از مدیران بانک تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در آذرماه سال گذشته صورت گرفت .

بر اساس این گزارش مراحل ساخت و تکمیل این خانه بهداشت در حال اتمام است و بزودی بهره برداری از این خانه بهداشت جهت تسهیل درمان و بهداشت اهالی روستا صورت خواهد گرفت.

روحانی بخشدار لوداب ضمن تقدیر از حمایت بانک تجارت استان  گفت: ساخت این خانه بهداشت که با همکاری بانک تجارت و وزارت بهداشت و درمان در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت انجام گرفته است را به فال نیک می گیریم و احداث خانه بهداشت بخش لوداب و دیگر مناطق محروم هم نمونه‌ای از توجه دولت به بخش‌های محروم و کم برخوردار است.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان اقدام بانک تجارت را قدمی ارزشمند دانست و بیان داشت: دولت به تنهایی قادر به حل تمامی مسایل و مشکلات عرصه سلامت نیست و در این خصوص همه ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی بایستی در راستای خدمت رسانی به مردم و کمک به افراد نیازمند قدم بردارند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =