حضور آثار عکاس زنجانی در سه بخش دوازدهمین جشنواره دوربین دات نت

با اعلام اسامی راه‌یافتگان بخش نمایشگاه در دوازدهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین دات نت، نام عکاس زنجانی در سه بخش این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرآنلاین ، لیلا بیگلی، سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر زنجان در مورد این خبر اظهار داشت: آثار پویا بیات، عکاس توانمند این انجمن در سه بخش «آئین و مذهب»، «اجتماعی» و « ورزشی» دوازدهمین جشنواره عکس دوربین دات نت در بخش نمایشگاه پذیرفته شد.

 وی ادامه داد: ساتیار امامی، وحید سالمی، مهدی قاسمی، مرتضی نیکوبذل و جاوید نیکپور به دبیری محمد نوروزی، داوری بخش عکس این جشنواره را بر عهده داشتند.

به گفته این مقام مسئول، نمایشگاه عکس‌های برتر، جمعه سوم آذرماه ۹۶ ساعت ۱۷ در فرهنگسرای سرو افتتاح می‌شود.

بیگلی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: طبق فراخوان جشنواره، برگزاری جشن عکاسان ایرانی، نمایش و انتخاب عکس‌های بر‌تر سال ایران، برگزاری کارگاه‌های تخصصی عکاسی و انتخاب فیلم و مالتی‌مدیاهای بر‌تر با موضوع عکس از جمله این اهداف اعلام شده است.

این جشنواره در یازده بخش سیاسی، فرهنگ و هنر، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی، آئین و مذهب، بخش مستند اجتماعی، بخش جنبی حادثه پلاسکو، بخش جنبی انتخابات ریاست جمهوری ۹۶، بخش جنبی تورهای عکاسی و بخش ویژه عکس سال برگزار شد که عکس‌های پویا بیات در سه بخش از آن به مرحله نمایشگاهی راه یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =