ایران نوشت:عقربه ها ساعت 7 و 32 دقیقه عصر سه‌شنبه 4 خرداد را نشان می‌داد که مأموران کلانتری 113 بازار از آتش‌سوزی خانه‌ای متروکه در محدوده میدان محمدیه باخبر شدند.

 

همزمان با حضور پلیس و نیروهای آتش‌نشانی، ‌آتش‌مهار شد اما مأموران پس از ورود به خانه با جسدی در یکی از اتاق‌ها روبه‌رو شدند.
دقایقی بعد هم بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران همراه کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران به محل حادثه رفتند.
از سوی دیگر صاحبخانه که با اطلاع از آتش‌سوزی در محل حاضر شده بود به تیم جنایی گفت: 7 سال است که در و پنجره این خانه را قفل کرده‌ام تا کسی در آن زندگی نکند اما مردان و زنان معتاد با بالا رفتن از دیوار خانه اینجا را پاتوق خودشان کرده بودند. حالا هم نمی‌دانم جسد متعلق به چه کسی است و چه اتفاقی افتاده است. از آنجا که بوی تعفن همه‌ جا را گرفته بود و بیش از صدها پتوی کهنه نیمه‌سوخته نیز در خانه قدیمی به چشم می‌خورد کارشناس‌ها به تجسس در خانه پرداختند. در ادامه نیز کارشناس پزشکی قانونی اعلام کرد حدود 4 ماه از مرگ می‌گذرد و با توجه به گذشت زمان احتمال می‌رود که جسد متعلق به یک زن باشد. تحقیقات جنایی در این‌باره ادامه دارد.
بنا بر این گزارش، بازپرس مدیرروستا با توجه به اینکه قبل از آتش‌سوزی، انفجاری صورت گرفته و معتادان از خانه قدیمی پا به فرار گذاشته‌اند دستور داد ابتدا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا هویت و علت مرگ شناسایی شود سپس تحقیقات برای دستگیری هم پاتوقی‌های مقتول کلید زده شد تا راز این مرگ مرموز فاش شود.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    23 0
    چه دنیای قشنگی داریم.