با حضور وزیر بهداشت 33 طرح بهداشتی و درمانی در استان اردبیل افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از افتتاح 33 طرح بهداشتی‌ودرمانی در سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان خبر داد.

قدرت اخوان اکبری افزود: بیشتر این پروژه ها در حوزه بهداشت و طرح های توسعه ای درمانی می باشد که با بیش از 57 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی گفت: امسال سرمایه گذاری مطلوبی برای ارتقا سطح بهداشتی و درمانی و در راستای ترویج عدالت بهداشتی و درمانی غالباً در مناطق محروم و دروافتاده و فاقد امکانات استان اردبیل صورت گرفته است.

کلنگ زنی خانه های بهداشت استان و مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و مرکز خدمات جامع شهری استان، افتتاح بلوک های زایمان در اردبیل، مشگین شهر، گرمی، خلخال و بیله سوار، افتتاح کلنیک های تخصصی در مشگین شهر ، نمین و خلخال، افتتاح بیمارستان 32تختخوابی شهرستان کوثر، کلنگ زنی مرکز آموزش بهورزی پارس آباد از جمله طرح هایی می باشند که با حضور وزیر بهداشت در استان اردبیل افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی قرار است در سفر دو روزه خود به استان اردبیل ضمن افتتاح برخی طرح های حوزه بهداشت و درمان در شهرهای مختلف استان اردبیل، امکانات بهداشتی و درمانی منطقه را نیز بررسی کند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 691116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =