منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد گزینه‌های خود برای تصدی شهرداری مشهد را معرفی کردند.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد گفت: 18 نفر برای ورود به فرآیند انتخاب شهردار مشهد اعلام آمادگی کردند.
نکته جالب این لیست اینجاست که غالب این افراد از طیف اصولگرایی بوده و همین مساله اعتراضات زیادی از سوی کارشناسان به منتخبین وارد کرده است.
به گفته «محمدرضا حیدری»؛ هر عضو شورا دو نفر را برای تصدی پست شهرداری معرفی کرد که پس از حذف آرای مشترک، فرم‌های مربوطه به افراد ارسال شده و 18 نفر برای ورود به فرآیند اعلام آمادگی کردند.
به این ترتیب محمدرضا اخوان عبداللهیان، حسین انصاری، غلامرضا انصاری، سید محمد‌حسین بحرینی طوسی، هادی پژوهش جهرمی، علی‌اصغر پورفتح‌الله، قاسم تقی‌زاده، مهرانگیز جودی، علیرضا خروشی، حیدر خوش‌نیت، سید محسن شوشتری، عباس شیخ‌الاسلام، علی‌صالح‌آبادی، وحید قربانی، خلیل کاظمی، محمدرضا کلائی، محمد مهدی مروج الشریعه و حمیدرضا مسعودی افرادی هستند که در بوته رای اعضای شورا قرار خواهند گرفت.
حیدری اعلام کرده؛ علی بیدآبادی، حسین تکفلی، معصومه ریاحی و غلامحسین مظفری نیز از ورود به فرآیند انتخاب شهردار مشهد انصراف دادند.
حیدری با اشاره به فرآیند مصوب در جمع منتخبان شورای شهر مشهد، عنوان کرد: رزومه و برنامه‌های این 18 نفر در اختیار منتخبان قرار گرفته و با رای‌گیری اعضا 6 نفر وارد مرحله بعدی انتخاب شهردار خواهند شد.
دبیر و سخنگوی منتخبان شورای شهر مشهد از امکان افزوده شدن فردی به جمع 6 نفر خبر داد و گفت: در صورت اینکه حداقل 8 عضو شورا با امضای خود درخواست داشته باشند، یک نفر به فرآیند انتخاب شهردار اضافه خواهد شد منوط به اینکه تعداد امضاهای جمع‌آوری شده برای این کار از آرای نفر ششم بیشتر باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =