شهردار اراک در دیداربا کمری رئیس سرپرستی منطقه ٦ بانک شهر از تعامل گسترده شهرداری کلانشهر اراک با بانک شهر که با حضور عالیخانی معاون اداری و مالی شهرداری برگزار گردید، بر نحوه همکاری بیش از پیش شهرداری با مجموعه بانک شهر تاکید گردید.

به گزارش خبرآنلاین، مهندس تاجران شهردار کلانشهر اراک بیان داشت: از آنجا که بانک شهر متعلق به شهرداری می باشد، اولویت ویژه ای در شهرداری اراک برای همکاری با بانک شهر وجود دارد ضمن اینکه که بانک شهر امکانات و تسهیلات بیشتری در اختیار مدیریت شهری قرار می دهد.
وی در ادامه بر ضرورت همکاری بانک شهر با شهرداری در خصوص ایجاد تسهیلات ویژه برای خریداری موتور و دوچرخه های برقی در شهر اراک، گفت: امید است که با مصوبه شورای شهر تمهیداتی اندیشیده شود که با استفاده از تسهیلات بانک شهر بتوانیم این امر مهم را در شهر اراک اجرایی نماییم.
مهندس تاجران همچنین بر به روز رسانی حساب های شهرداری در بانک شهر تاکید نمود تا بانک شهر پایگاه اول ما در مباحث مالی باشد. عالیخانی معاون اداری و مالی شهرداری اراک نیز در این نشست بر متمرکز نمودن حساب های شهرداری در بانک شهر تاکید کرد و افزود: قطعا با اجرای این امر مهم مغایرت حساب های بانکی نیز کمتر و حساب ها به صورت آنلاین در دسترس قرار می گیرند.
كمري نیز در این نشست به راه اندازی فروشگاه شهروند همانند سایر شهرهای کشور که با مشارکت شهرداری و بانک شهر اجرایی گردیده، در شهر اراک اشاره کرد و بیان داشت: همچنین این بانک آمادگی دارد تا طرح کارت های شهروندی را با دستگاه های پوز رایگان در تاکسی های شهر اراک راه اندازی نماید پيگيري وصول مطالبات و ديون بانك شهر از شهرداري و تمركز حساب ها،صدور ضمانت نامه،تسهيلات جهت پيمانكاران و...از مباحث مطرح شده در اين ديدار بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =