مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: زلزله زدگان دیگر نیازی به اهدای وسایل ندارند و واریز پول بزرگترین کمک به زلزدگان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن مومنی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تخته پتو، یک هزار دستگاه چادر، سه هزار شعله فانوس، شش هزار شعله والور و بیش از پنج هزار ست ظروف آلومنیومی به مناطق زلزله ارسال شده است و جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر اصفهان و تمامی شعب هلال احمر همچنان ادامه دارد.

وی بیان داشت: زلزله زدگان دیگر نیازی به اهدا وسایل ندارد و واریز پول بزرگترین کمک به زلزدگان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: با توجه به تعدد کمک های مردمی در طی چند روز گذشته نیاز فعلی مردم تامین شده است و اقلام انبار شده با مدیریت مردم و مسئولان طی روزهای آتی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم سخاوتمند استان می خواهیم به منظور حفظ کرامت مردم حادثه دیده از ارسال وسایل دست دوم و مستعمل خوداری شود.

مومنی با اشاره به اینکه بخشی از کمک های ارسالی توزیع شده و همچنان ادامه دارد، افزود: پایگاه های جمعیت هلال احمر استان در شهر اصفهان و شعب هلال احمر سراسر استان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر نیاز مردم منطقه به آب معدنی برطرف شده است و همچنین با توجه به شرایط آب و هوایی استان حادثه دیده از مردم تقاضا می شود پوشاک گرم، پتو و مواد غذایی کنسروی با تاریخ مصرف بالا را به پایگاه های جمعیت هلال احمر تحویل دهند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =