رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه گیلان از برگزاری جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده (شتاب ملی) به مناسبت هفته پژوهش در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سعید رهسپار افزود: از دانشگاهیان، پژوهشگران، دانشجویان، دانش آموزان و صاحبان ایده برای شرکت در این جشنواره با محورهای علوم انسانی، فنی و مهندسی، صنایع پزشکی و پیراپزشکی، علوم پایه، علوم کشاورزی و منابع طبیعی، محیط‌زیست و بهداشت محیط، گردشگری و هنرهای مردمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ترافیک و حمل‌ونقل، خدمات شهری، معماری و فضای سبز، دریا، مسیر پیشرفت و موضوع آزاد دعوت می‌شود.

وی توسعه و ترویج فرهنگ ایده پردازی خلاقانه، جلب مشارکت افراد برای حل مشکلات و معضلات جامعه، شناسایی نیروهای خلاق و صاحب‌نظر، گردآوری ایده‌های برتر نوآورانه در سطح استان، فراهم کردن زمینه برای ایجاد کسب‌وکارهای نوآورانه، فراهم کردن زمینه حمایت از ایده‌های با اهداف مبتنی بر دانش و تسهیل و تشویق مشارکت صاحبان سرمایه و ایده برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

رهسپار با بیان اینکه زمان ارسال آثار به این جشنواره تا پایان دی‌ماه است، گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.guilan.bmn.ir مراجعه کنند. چهارم تا یازدهم آذرماه، هفته پژوهش نام‌گرفته است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =