مانوس کردن دانش آموزان با مطالعه و کتاب در استان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در بازدید از نمایشگاه کتاب شهرستان خرم آباد یکی از شاخص های توسعه یافتگی جوامع را نرخ سرانه دستیابی به منابع اطلاعاتی و مطالعاتی افراد آن جامعه عنوان کرد و گفت : مانوس کردن دانش آموزان با کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرانلاین لرستان، خدانظر دریکوند با تقدیر از دست اندرکاران نمایشگاه کتاب افزود : برگزاری نمایشگاه کتاب رویدادی فرهنگی است که می تواند در افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی جوانان و نوجوانان تاثیر گذارباشد . وی خاطر نشان کرد : امروزه با وجود گسترش رسانه های جمعی و بهره گیری از رایانه و اینترنت ، مطالعه و کتابخوانی هنوز اهمیت خود را نه فقط حفظ کرده است بلکه شاهد پر رونق شدن بازار کتاب در سطح جهان هستیم. دریکوند بر برنامه ریزی دستگاه تعلیم و تربیت برای حضور دانش آموزان در این نمایشگاه تاکید کردو افزود : آموزش و پرورش تلاش می کند تا دانش آموزان بتوانند با سهولت به کتب مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند

وی بر نقش خانواده در کتابخوانی دانش آموزان هم تاکید کرد و ادامه داد : محیط و شرایط خانواده و روش تربیتی و آموزش والدین نقش بسزایی در انس دانش آموزان با کتاب دارد.

دریکوند در ادامه این بازدید در همایش شعر عاشورایی پایداری نیز شرکت کرد .

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =