بیل گیتس و مدیر نرم‌افزار مایکروسافت گوشی اندرویدی خریدند/ تأیید مرگ رسمی ویندوز فون

بارها خبر مرگ ویندوز فون در اینترنت منتشر شد اما مایکروسافت تا به امروز رسما آن را تایید نکرده بود. در همین حال خبر در دست گرفتن گوشی اندرویدی توسط بیل گیتس و مدیر نرم افزار مایکروسافت حقیقت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، «جو بلفیوره» قائم مقام مایکروسافت و مدیر بخش نرم افزار سرانجام تایید کرد که تیمش به سوی آپدیت ویندوز فون نخواهد رفت و دیگر شاهد قابلیت های جدید روی ویندوز 10 موبایل نخواهیم بود.

این در حالی بود که کاربران منتظر ویژگی های جدید در ویندوز فون بودند اما با این اظهارات معلوم می شود این سیستم عامل برای همیشه خاموش می شود.

البته بخش سرویس ویندوز فون به قوت خود باقی خواهد ماند که شامل رفع باگ و اپدیت امنیتی خواهد بود.

جو بلفیوره گفت زین پس شاهد اپدیت نرم افزاری و سخت افزاری روی ویندوز فون نخواهیم بود. بر اساس آپدیت جدید موسوم به Windows 10 Fall Update معلوم شده است که بخش موبایل شامل حالش نمی شود و تجربه جدیدی روی موبایل نخواهیم دید.

بیش از یک سالی است که ویندوز فون مرده است اما مایکروسافت هرگز رسما خبر آن را تا امروز تایید نکرده بود. سپردن توسعه سخت افزاری برای ویندوز فون به اچ پی نیز مطابق خواست مایکروسافت پیش نرفت و هفته گذشته اچ پی اعلام کرد باری سنگینی که مایکروسافت از روی دوش خود برداشت را حمل نخواهد کرد.

بلفیوره همچنین اعتراف کرد که مانند بیل گیتس گوشی اندرویدی خریده و از آن استفاده می کند. بدین ترتیب موسس مایکروسافت و مدیر نرم افزاری که قاعدتا باید گوشی ویندوزی در دست داشته باشند، زودتر از کاربران خود آن را رها کرده و اندرویدی شده اند.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    27 4
    من هنوز ویندوز فون رو کنار اندریود دارم.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    6 4
    میگن اس8گرفته بیل گیتس.البته عجیب نیست خود مایکروسافت تو امریکا اس8میفروشه البته نسخه مخصوصه و همه اپ های مایکروسافت روش نصب
  • علی US ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    14 24
    خدا لعنتشان کند با این ویندوز فون ... پارسال آن را خریدم و امسال با ضرر فروختم ... اما الان خوشحالم که اندرویدی هستم و هر برنامه ای را که بخوام بدون مشکلی در دسترس دارم
  • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    23 18
    یک سال زودتر از پیش بینی من. پیش بینی بعدی مرگ iphone حدود 2020
    • بی نام A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      26 12
      شما اول فرق آی او اس، با آیفون رو یاد بگیر، بعد آرزوی مرگ برای اینو اون کن
    • بی نام IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
      0 0
      : آقا رجب
  • بی نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    24 4
    حیف. دوستانی که کار کردند قطعا تجربه دلپذیر تر نسبت به اندروید رو حس کردند.
  • محمد رضا A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    9 8
    دوستان اين يك حركت تجارى اقتصادى هستش بيل گيتس وقتى متوجه شد نميتونه رقيب جدى در مبايل براى اپل بشه با اين ترفند ميخواد ضربه بزرگى به اپل وارد كنه كه ظاهرا موفق هم شده
    • بی نام A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
      10 1
      گیتس مدتهاست بخش بزرگی از سهامش در مایکروسافت رو فروخته و در شرکتهایی با کاربری دیگه از قبیل بازیافت تمرکز داره. در ضمن مدتهاست تین ایجر نیست که فکر کنه با خریدن گوشی اندروید داره به اپل ضربه میزنه. در حال حاضر برای کاربرانی که محدودیتهای اپل رو نمیپسندن بهترین انتخاب گوشی های تحت اندروید و پرچمدار هستن که هرکس با توجه به سلیقه و بودجه اش میتونه انتخابهای متنوعی داشته باش.
  • اکبر A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    15 10
    من ویندوزفون دارم وهیچ وقت ان با انروید و ای و اس ۱۱که فوق العاده باگ داره عوض نمیکنم