سنجش سلامت سالمندان کرجی

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری طرح رایگان تشخیص و ارزیابی وضعیت جسمی و حرکتی سالمندان خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، سید علی اکبر میروکیلی بیان کرد: سالمندی از حساس‌ترین سال‌های زندگی است و فرد سالمند به لحاظ جسمی، روحی و روانی نیازمندِ توجه دو چندانی است.
وی، سالمندان را دنیای تجربه و گوهرِ گران‌بها دانست و گفت: از این گنجینه های عظیم که برای کل جامعه به ویژه نسل‌ جوان سودمند هستند باید بیش از گذشته مراقبت کنیم.
معاون شهردار کرج با اشاره به اجرای طرح سلامت سالمندی، ادامه داد: این طرح با همکاری اداره ترویج سلامت شهرداری کرج و گروه توانبخشی آوا برگزار می شود.
میروکیلی یادآور شد: ارزیابی و معاینه توسط پزشک عمومی و متخصصین فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، مشاور تغدیه و روانشناسی از جمله خدماتی است که در طرح تشخیص وضعیت جسمی و حرکتی سالمندان عزیز ارائه می شود.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، گفت: طرح رایگان تشخیص و ارزیابی وضعیت جسمی و حرکتی سالمندان 27 _ 28 مهرماه در خیابان درختی- بلوار حدادی-کوچه ۲۰ متری انقلاب- محل توانبخشی آوا برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =