راننده پژو، ۴ سرنشین پراید را به کشتن داد

رئیس پلیس راه نهاوند گفت: بی مبالاتی راننده پژو ۴۰۵ و تجاوز به چپ این خودرو، ۶ کشته و مجروح به همراه داشت.

سروان روح‌الله گمار، فرمانده پلیس راه نهاوند در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 12/10 دقیقه ظهر امروز در کیلومتر 2 شهر نهاوند به آورزمان یک دستگاه پژو 405 به علت بی مبالاتی و تجاوز به چپ با یک دستگاه پراید برخورد کرد.

وی ادامه داد: شدت برخورد به حدی بود که راننده 30 ساله پراید که ظاهرا مسافرکش هم بود در صحنه جان باخت و 4 سرنشین دیگر پراید که به شدت مجروح شده بودند به بیمارستان آیت الله علیمردانیان نهاوند منتقل شدند.

رئیس پلیس راه نهاوند خاطرنشان کرد: متاسفانه عصر امروز 3 نفر سرنشین دیگر پراید نیز به علت شدت صدمات وارده در بیمارستان جان باختند.

وی با اعلام اینکه در پائیز امسال 8 نفر در این محور جان خود را از دست داده اند، اظهار داشت: محور 7 کیلومتری نهاوند به آورزمان، مسیر دوطرفه ای است که به علت قرار گرفتن در منطقه کوهستانی، دارای پیچ های خطرناکی است و متاسفانه نقاط کور بسیاری هم دارد.

سروان گمار، تصریح کرد: بیش از 6 سال است که پروژه تعریض این محور توسط پیمانکار در حال اجرا است که متاسفانه به علت قرار گرفتن در منطقه کوهستانی، روند کار به کندی انجام می شود.

وی گفت: با احترام از مسئولین اجرایی شهرستان و استان درخواست می کنم، در جهت تسریع در اتمام این محور از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

به گزارش خبرآنلاین، محور 7 کیلومتری نهاوند به آورزمان یکی از پرترافیک ترین جاده های فرعی شهرستان نهاوند است که روزانه چند صد خودرو از این جاده دوطرفه تردد می کنند که متاسفانه در طی سالهای گذشته نیز شاهد حوادث تلخ و ناگوار بسیاری در این مسیر هستیم که امیدواریم مدیران ارشد شهرستان و استان همدان با تامین اعتبار لازم و اتمام پروژه مذکور به داد مردم این منطقه برسند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ES ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    7 0
    لعنت به همچین راننده هایی که باعث بدبختی چند تا خانواده دیگر هم میشن...لعنتی میخواهی خودکشی کنی برو با ماشینت از دره پایین ..بقه را دچار رنج و درد نکن...