«خونه بی‌بی‌گندم» نوروز مهمان شبکه دو سیما می‌شود

سریال ٥٢ قسمتی «خونه بی‌بی‌گندم» برای پخش در نوروز ٩٦ از شبکه دو سیما این روزها در کرمان تصویربرداری می‌شود .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه «خونه بی‌بی‌گندم» برای پخش در ایام نوروز هم اکنون در کرمان درحال فیلمبرداری است و اپیزود اول که در ۱۳ قسمت برای ایام نوروز در نظر گرفته شده بود به پایان رسیده است و اپیزود دوم نیز در مراحل پایانی است.

پخش این سریال که کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما است پس از ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه دارد و از اول فروردین پخش خواهد شد. ضبط کل ۵۲ قسمت تا ۱۰ فروردین تمام خواهد شد و تدوین نیز همزمان انجام می‌شود.

این سریال روایتگر ماجرای پیرزنی به نام بی بی گندم است که خانه‌ای بسیار زیبا و تاریخی دارد که با ورود یک سری از مهمانان اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد.

در اپیزود دوم کیانوش گرامی (پدر) به همراه سحر نظام دوست (دختر) به کرمان سفر می‌کنند و مهمان خونه بی بی گندم می‌شوند که پدر به دلیل موقعیت شغلی خود به همراه دخترش، در صدد راضی کردن بی‌بی گندم برای فروش خانه اش می‌شوند و ...
هر ١٣ قسمت يك اپيزود است كه در مجموع چهار اپيزود است و در ٥٢ قسمت پخش می‌شود.

بازیگران سریال عبارتند از:
اپيزود اول: نيما شاهرخ شاهي، سارا احمديان ،اپيزود دوم: كيانوش گرامي، سحر نظام دوست، اپيزود سوم: يوسف صيادي، حميد دلسوزي، عليرضا فاضل نژاد، امير متقي طلب، اپيزود چهارم: سوسن پرور، شيوا عدالتخواه و ساير بازيگران: مسعود ابوسعيدي، زهرا خضرايی، نسرين خلخالي،فرشته بوستان، فاضل معارف دوست و مجيد زارع زاده.

عوامل این سریال عبارتند از تهيه‌كننده: امين امانی، كارگردانان: امين امانی و علي امانی، نويسنده: هدايت كريم‌‌زاده، مدير نور و تصوير: سامان احمدی، صدابردار: سعيد شيخ‌بهايی، طراح گريم: بهاره ناصرچيان، دستيار اول و برنامه‌ريز: حميدرضا الياسي، تدوين و صداگذاری: اسلام ارمز، مدير توليد: حسين امانی، خواننده تيتراژ: سينا آخرتی، مدير تداركات: محمود رضايی، ناظر كيفی: محمد قاسمی و ...

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =