«محله گل و بلبل ۲» ویژه نوروز از فردا با حضور اکبر عبدی، ارژنگ امیر فضلی و محمدرضا داوودنژاد پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین قسمت از ویژه برنامه نوروزی مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل ۲» از فردا شنبه ۲۸ اسفند روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

پخش این مجموعه تلویزیونی ۱۵ قسمتی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه پیدا می کند و در طول این قسمت ها سه شخصیت جدید وارد محله خواهند شد.

شخصیت های آراز در نقش عموی عمو پورنگ با بازی اکبر عبدی، نون خیلی خور با بازی ارژنگ امیرفضلی و استاد جرزنی که استاد برفک است با بازی محمدرضا داوودنژاد به ویژه برنامه نوروزی «محله گل و بلبل ۲» اضافه می شود و سیاوش مفیدی نیز در نقش های متفاوتی در محله حضور خواهد داشت.

همچنین در این برنامه، قصه به شکل دنباله دار در ۱۵ قسمت روایت خواهد شد و نقش جلوه های ویژه بصری به میزان قابل توجهی افزایش یافته تا برای مخاطب نوجوان جذابتر باشد.

در ویژه برنامه نوروزی «محله گل و بلبل ۲» برای نخستین بار از دکور جدید بخش عموپورنگ و حضور کودکان رونمایی می شود.

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل ۲» به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویش علی پور ساخته شده است. این مجموعه با اجرای داریوش فرضیایی و نویسندگی محمد درویش علی پور هر شب ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می شود.

داریوش فرضیایی، ‌بهنوش بختیاری، ‌ نادر سلیمانی، سارا خوئینی ها، امیر نوری، ملیکا شریفی نیا، نعیمه نظام دوست، امیرمحمد متقیان، ‌ ابراهیم شفیعی، فرهاد بشارتی، ‌امیر سهیلی، جواد انصافی، آرش میراحمدی، مجید صیادی و (بازیگران خردسال) عرفان برزین، صدرا محرمی، آرشیدا سادات سید پور، ارمیا خندان و ... بازیگران سریال «محله گل و بلبل ۲» هستند.

همچنین فروزان بهرام پور، محمد اعلمی و عارفه عباسی عروسک گردان های این مجموعه هستند و شوکت حجت، سامان مظلومی و نازنین حقیری نیز به ترتیب صداپیشگی عروسک های یاور، داور و باور را به عهده دارند.

تصویربرداری قسمت های نوروزی «محله گل و بلبل ۲» در لوکیش های این سریال همچنان ادامه دارد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =