واکنش تند صداپیشگان «کلاه قرمزی» به پخش تکراری این مجموعه

احسان کرمی و کاظم سیاحی در صفحات اینستاگرامشان به پخش تکراری مجموعه «کلاه قرمزی» در دوشنبه‌شب واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از اقدام عجیب و بدون اعلام قبلی شبکه دو در پخش تکراری مجموعه «کلاه قرمزی» در شامگاه 30 اسفند، احسان کرمی و کاظم سیاحی از صداپیشگان این مجموعه هر کدام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به عملکرد شبکه دو واکنش نشان دادند.

کرمی که در مجموعه «کلاه قرمزی» صداپیشگی عروسک عزیزم ببخشید را بر عهده دارد، در صفحه اینستاگرامش نوشت: «پست موقت،
خانمها و آقايان انقدر مسيج و دايركت به گوشي من فرستاده شد كه ناچارم اين پستو بذارم آنچه كه بعد از كلي پيام بازرگاني در حال پخش از شبكه دو است تكرار كلاه قرمزي دوسال پيش است. كلاه قرمزي امسال ضبط شد و آماده پخش بود. من و هيچكدام از دوستانم از علت عدم پخش اطلاع نداريم حتمن رسانه ملي در اين مورد پاسخ خواهد داد. با عدم پخش كلاه قرمزي نود و شش خستگی ماهها تمرين و كار، تنها دستاورد من و دوستانم در اين مجموعه است.»

 

کاظم سیاحی صداپیشه عروسک جیگر نیز در واکنش به این اقدام در اینستاگرامش نوشت: «مرسى از مديران محترم صدا و سيما، براى پخش كلاه قرمزى ٢ سال پيش، مرسى براى احترام گذاشتن به مخاطبتون، مرسى كه اينقد خوبين، مرسى كه اقتصاد مقاومتى، توليد_ اشتغال و واسمون معنى كرديد، و مرسى كه براى تكرار برنامه ٢ سال پيش اينهمه تبليغ هم پخش كردين، لازم نبودا، ما ماست ٢ سال پيشم مى‌خوريم.»

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهد A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    4 50
    ..... به توافق نرسیدند اقدام به پخش در سینمای خانگی کردند و بعد از رسیدن به هدف نهایی مالی خود از تولید ادامه داستان سرباز زدند و همین امر باعث سلب اعتماد مخاطب نسبت به سریال های خانگی شد. در کل این مردم و صدا و سیما بوده که به تولید کننده اعتبار بخشیده و حالا این زیاده خواهی هاست که منجر به از بین رفتن شخصیت های عروسکی همچون جناب خان و کلاه قرمزی که حداقل دو نسل با ان خاطره دارند خواهد شد.
  • اسما A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    9 2
    چه طور مسخره ترین مضحک ترین فیلم و سریال رو میتونند بودجه بدن کلاه قرمزی هرچی که هست حد اقل محتوا دارد هر مخاطبی رو جذب میکنه و مثل این فیلم اااا ی آب دو خیاری نیست. متاسفم برای صداو سیما که استعدادهای برتر توی کلاهی قرمزی روهنوز کشف نکرده .به نظرم تمام عوامل کلاهی قرمزی حق دارن،وخیلی هم زحمت کشیدن خیلی بیشتر از بازیگرهای نا مقبول......
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    0 0
    صدا و سیما می خواد روند نزولی خودش رو به سرعت ادامه بده، برو برو
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    0 0
    حیف یه برنامه خوبم که داره و مخاطب براش میاره رو اینطوری نابود می کنن
  • بی نام A1 ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    0 0
    راست می گن خب