انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» جمعه‌ها از شبکه دو پخش می‌شود

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» به کارگردانی بابک و بهنود نکویی، هر جمعه از برنامه کودک و نوجوان شبکه دو به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از استقبال مخاطبان از انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» که در ایام نوروز از تلویزیون پخش شد، برنامه کودک و نوجوان شبکه دو هر جمعه یک قسمت از این انیمیشن را به نمایش می‌گذارد.

سریال انیمیشنی «روبی و جوجه‌ها» که به سفارش مرکز پویانمایی صبا در استودیو گنبدکبود تولید شده، در ایام نوروز با استقبال قابل توجه مخاطبان کودک و نوجوان و حتی بزرگسالان روبرو شده و دموی نوروزی آن به دفعات در شبکه‌های مجازی دیده شده و به اشتراک درآمده است.  

بهنود نکویی یکی از کارگردانان سریال «روبی و جوجه‌ها» درباره بازخورد آن در بین مخاطبان گفت: «دموی نوروزی این سریال اولین بار در برنامه «سه‌شو» با اجرای احسان علیخانی پخش شد و بعد از آن دیگر شبکه‌های تلویزیون نیز بارها آن را به نمایش گذاشتند.»

همچنین بر اساس صحبت های بابک نکویی، اکران فیلم‌های ایرانی در کانادا با پخش دموی نوروزی این سریال انیمیشنی افتتاح شد و نمایش آن یکی از برنامه‌های جشن نوروزی دانشجویان ایرانی دانشگاه ممفیس در ایالت تنسی آمریکا بود.  

انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» که قرار است در 100 قسمت ادامه داشته باشد، هر بار ماجرایی از کشمکش‌های بین روباه و خانواده خروس را که در یک مزرعه زندگی می‌کنند، به نمایش می‌‌گذارد.

 داستان این سریال انیمیشنی درباره روباهی به نام روبی است که به تنهایی در نزدیکی مزرعه و در همسایگی خانواده خروس زندگی می‌کند. او از همسایه‌های جدیدش که شاد و پرنشاط و سحرخیز هستند، دل خوشی ندارد و هر بار حیله‌ای به کار می‌بندد تا خروس و خانواده‌اش را از مزرعه بیرون کند.

 انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» بدون دیالوگ و با استفاده از موسیقی و افکت، پر از حادثه و ماجرا با الهام از افسانه‌های فولکلور ایرانی و تقابل همیشگی روباه و خروس، شکل گرفته اما روایتی مدرن و امروزی دارد. فضای جنگل و نماهای عمومی آن نیز بر اساس مولفه‌های بومی و طبیعت شمال ایران طراحی شده است.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =