ویژه برنامه‌های تعطیلات عید سعید فطر که از شبکه چهار سیما پخش می‌شوند، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه چهار سیما به مناسبت عید سعید فطر ویژه برنامه هایی را برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در نظر گرفته است.

مستند «بامداد طاهران» گزارشی از روند برگزاری مراسم عید سعید فطر در کشورهای اسلامی نظیر تاجیکستان، عراق، مالزی، آفریقای جنوبی، هند و افغانستان است و از طریق مصاحبه با مردم این کشورها در جریان آداب و رسوم مخصوص این روز قرار می‌گیریم. این مجموعه در روز دوشنبه 3:30 و سه‌شنبه ساعت 15 روانه آنتن شبکه چهار می‌شود.  

مجموعه تلویزیونی طنز «پیشگان» در روز دوشنبه ساعت 11:45 و ساعت 24:00 و روز سه‌شنبه ساعت 24:00  برای پخش از شبکه چهار در نظر گرفته شده است.

مستند «چهار سوی علم» دوشنبه و سه‌شنبه ساعت  16:00 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

مستند «چمروک» به کارگردانی یاسین خوشامدزهی ، آیین و مراسم ماه رمضان در سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد، در این مستند می‌بینیم جوانانی که به چمروک معروفند به بلندی کوی و مسجد و نخل می‌روند تا هلال ماه رمضان را ببینند. مستند چمروک روز دوشنبه ساعت 18 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

مجموعه «گنبد مینا» در روز دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 22:30 به تحلیل و بررسی سریال «پادری» می‌پردازد.

«نغمه‌ها» نیز به مناسبت عید فطر در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 23:00 از آنتن شبکه چهار پخش می‌شود.

مستند «رمضان در ایران» مراسم عید فطر و  دید و بازدید افراد و زیارت اماکن مذهبی در چهار طاق واقع در سمنان را به تصویر می‌کشد، این مستند را روز سه‌شنبه ساعت 3:30  از قاب شبکه چهار خواهید دید.

 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =