خانه ملت نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارگردان مجموعه در دست تولید «سلمان فارسی»، ضمن تاکید بر ضرورت ساخت سریال‌های تاریخی و مذهبی، در جریان روند تولید این اثر قرار گرفت.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز شنبه سوم تیر با داود میرباقری نویسنده و کارگردان دیدار و در جریان روند تولید سریال تاریخی- مذهبی «سلمان فارسی» قرار گرفت.

داود میرباقری که سریال‌ «امام علی (ع)» را به عنوان یکی از فاخرترین آثار کارنامه کاری خود در زمان تصدی دکتر لاریجانی بر ریاست  صداوسیما کلید زد، امروز طی دیدار با رئیس مجلس توضیحاتی درباره سریال در دست تولید «سلمان فارسی» به او ارائه داد.

لاریجانی در این دیدار ساخت مجموعه تاریخی «سلمان فارسی» را از این باب که سلمان از یاران خاص و نزدیک پیامبر اسلام(ص) و همچنین یک ایرانی بوده است، مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: «این سریال زمینه‌ساز آشنایی مردم با جزئیات زندگی این شخصیت مهم دینی و تاریخی خواهد شد.»

از آن جا که سریال‌هایی نظیر «ولایت عشق»، «تنهاترین سردار»، «مردان آنجلس» و «مریم مقدس» در زمان ریاست لاریجانی بر صداوسیما ساخته شده‌اند، او در این دیدار بر ضرورت تداوم ساخت چنین سریال‌هایی تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با داود میرباقری با استقبال از ساخت سریال «سلمان فارسی» گفت: «آثار تاریخی در رسانه ملی باید از پایگاه ویژه‌ و پشتیبانی مادی و معنوی قوی برخوردار شوند و ساخت این آثار در اولویت‌های کاری صداو سیما قرار گیرد.»

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =