از «سفر جادویی» تا «شیخ مفید» با «ماه تمام»

وحید و سعید شیخ زاده مهمان بیست و چهارمین برنامه «ماه تمام» می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیست و چهارمین برنامه «ماه تمام» در سومین روز تابستان میزبان مهمانانی همچون محسن میرزاده (خواننده)، سردار مسعود زاهدیان (رئیس ستاد مبارزه با ستاد مواد مخدر ناجا) و برادران شیخ زاده (بازیگر، مجری و دوبلور) خواهد بود.

محسن میرزاده نوازنده و خواننده ای که جزء پرکارترین هنرمندان خطه خراسان است و در جشنواره فجر سال ۱۳۷۶ مقام دوم و در جشنواره های آواها و نواهای دفاع مقدس، آواها و نواهای شیراز و جشنواره تولیدات رادیویی در تک نوازی مقام اول را بدست آورده است، نخستین مهمان این برنامه خواهد بود.

وحید و سعید شیخ زاده (از بازیگران جوان و نوستالژیک دهه پنجاه و شست) هم در برنامه امشب حضور دارند. سعید و وحید شیخ‌زاده از جمله برادرهای هنرمندی هستند كه از كودكی طعم شیرین شهرت را چشیده و بارها در كارهای مختلفی حضوری موفق داشته اند. هنوز هم خیلی‌ها معتقدند فیلم «سفر جادویی» از بهترین فیلمهای کودک است که در سینمای ایران ساخته شد و بازی برادران شیخ زاده با اینکه خیلی کوچک بودند در آن به چشم آمد و آنها بعد از آن فیلم کلی مشهور شدند. سریال «شیخ مفید» هم آخرین كار مشتركی بود كه این دو برادر کنار هم داشتند.

مهمان بعدی این برنامه در بخش «جاودانه‌ها»، سردار محمدمسعود زاهدیان (رئیس ستاد مبارزه با ستاد مواد مخدر ناجا) است.

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز است که در ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی و مجری طرح امیر شرافتی مهمان مخاطبان عزیز خواهد بود. اجرای این برنامه را عبدالله روا به عهده دارد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =