جمشید خیرآبادی سرمربی تیم کشتی فرنگی امید شد

مصوبات جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در محل خانه کشتی عبدالله موحد تهران برگزار شد که در مهم ترین تصمیم گرفته شده، جمشید خیرآبادی به عنوان سرمربی تیم ملی امید کشتی فرنگی پیشنهاد شد که به تائید شورای فنی رسید. البته قرار است هیات های کشتی استانها نیز این موضوع را تائید کنند.

مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- جناب آقای احد پازاج مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان و امید، آقای جمشید خیر آبادی را بعنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی و اعضای شورای فنی موضوع پیشنهادی را مورد بحث قرارداده و در نهایت نظر مثبت خود را اعلام نمودند. اما با توجه به مغایرت شرایط ایشان با شاخص های بند (هـ) از نظام نامه فنی ، موضوع مذکور باید به تایید هیات های کشتی استان ها نیز برسد.
2- جناب آقای مرعشیان عضو شورای فنی پیشنهاد نمود با توجه به اینکه جام تختی کشتی فرنگی در بندر ماهشهر استان خوزستان برگزار می شود یک سهمیه ویژه برای استفاده از مربیان سازنده کشتی استان خوزستان به استان مذکور داده شود. موضوع یاد شده به تایید اعضای شورای فنی رسید.
3- اعضای شرکت کننده تیم های منتخب کشتی ایران در جام تختی مطابق ضوابط اعلامی شورای فنی از سوی مدیر تیم های ملی معرفی و در نهایت به تائید شورا رسید.
4- اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در مسابقات جهانی فرانسه که در جلسه گذشته حضور ایشان در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی به تائید رسید، بنابه درخواست مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان و امید می توانند در مسابقات جام تختی شرکت کنند .
5- بنابه درخواست جناب آقای احد پازاج مدیر تیم های ملی کشتی بزرگسالان و امید، اعضای شورای فنی به آقایان رضا خدری در 55 کیلو، حمیدرضا خامسی در 55 کیلو گرم، محمد حسین حسینی در 72 کیلو و رضا عباسی در 63 کیلو گرم مجوز حضور در جام تختی را دادند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =