مسابقات شمالغرب کشور در 6 رشته ورزشی به میزبانی سنندج برگزار می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات شمالغرب کشور در رشته های کاراته، جودو و قایقرانی مردان و هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان در سنندج خبر داد.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: مسابقات شمالغرب کشور در 6 رشته ورزشی از روز 6 شهریورماه به میزبانی سنندج آغاز می شود.
فتح اله زاده گفت، با توجه به برگزاری سمینارهای متعدد با مسئولان ادارات ورزش و جوانان 5 استان شمالغرب کشور یکی از مصوبات آن انجام مسابقات ورزشی در رشته های مختلف است.
وی تصریح کرد، استان های کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان طبق مصوبه در زمان های مشخص در 6 رشته ورزشی مسابقات خود را در بخش مردان و زنان برگزار خواهند کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد، استان اردبیل رقابت های ورزشی خود را به اتمام رسانده است و آذربایجان غربی نیز از روز 30 مردادماه مسابقات را آغاز می کند.
علی فتح اله زاده به برگزاری رقابت های ورزشی شمالغرب از روز 6 شهریورماه اشاره کرد و گفت، ورزشکاران رشته های کاراته، جودو و قایقرانی مردان و هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان در کردستان به رقابت خواهند پرداخت.
فتح اله زاده افزود، کاراته مردان اولین رشته ایی است که طی روزهای 6 و 7 مردادماه در سالن تختی سنندج به مصاف هم می روند و در همین زمان رشته های حودو و قایقرانی به ترتیب در سالن نیروی انتظامی و سد وحدت رقابت های خود را برگزار خواهند کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد، مسابقات رشته های هندبال، بسکتبال و تکواندوی زنان نیز در روزهای 9 تا 22 مردادماه در سالن بهنام شاد و مجموعه ورزشی آزادی سنندج برگزار می شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت، هدف از برگزاری این مسابقات حضور مستمر ورزشکاران رده های مختلف سنی در رقابت های ورزشی و ایجاد شور و نشاط و توسعه ورزش قهرمانی در استان ها است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =