ارقام اعتباری دولت برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال قابل توجه است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: ارقام اعتباری که دولت برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در پیش بینی کرده قابل توجه است و این حمایت های اعتباری ارقام بزرگی است که می تواند محرک توسعه و ایجاد اشتغال مناسب در کشور باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ شهرام طهماسبی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی،از ابلاغ بسته حمایتی صادرات غیرنفتی به استان خبر داد و گفت: این بسته تمرکز حمایتی از جوایز صادراتی، شرکت‌های دانش بنیان، توسعه و صادرات خدمات فنی-مهندسی دارد و منابع تامین کننده آن سیستم بانکی، بخش دولتی و اعتبارات صندوق توسعه ملی است.

وی اظهار کرد: دولت مصمم برای کاهش مشکلات نیروی کار کشور است و برای تحقق اهداف تعریف شده برای ایجاد اشتغال در کشور نیازمند اقدامات جمعی و فراگیر در بخش های مختلف اقتصادی کشور هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: کاهش مشکل بیکاری در استان زنجان نیازمند رویکردهای نوین است و باید در این مسیر برنامه های راهبردی، توجه به آمایش سرزمینی و تکیه بر اصول برنامه‌ریزی مورد توجه جدی قرار گرفته و شناسایی روابط درون بخشی و برون بخشی هستیم.

طهماسبی تاکید کرد: گزارش ۶ ماهه ستاد اقتصاد مقاومتی استان تنظیم شده وفرم‌های مربوطه تدوین شده و آماده ارسال است که متاسفانه ۶ دستگاه اطلاعات خود را به روز رسانی نکرده‌اند که باید در اسرع وقت این اقدام صورت گیرد.

وی به حمایت های دولت از بخش تولید کشور اشاره کرد و گفت: دولت برای حمایت از بنگاه های بنگاه‌های کوچک و متوسط ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی کرده که با احتساب ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار بخش نوسازی و تجهیز این میزان به ۳۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد که مجموع اعتبارات حمایتی دولت از بخش تولید به ۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =