محسن کوهکن در نطق امروز خود به انتقاد از برخی نمایندگان پرداخت و گفت: منتظریم یک رئیس فراکسیون یک مصاحبه کند و ژن خوب و خوب‌تر فرزند به خوراک رسانه‌ای تبدیل شود. اگر می‌خواهید اقتدار مجلس را حفظ کنید،‌ دنبال لابی خلاف قانون و مصلحت نباشید.

به گزارش خبرآنلاين، نماينده مردم لنجان تلاش كرد از عملكرد نمايندگان مجلس انتقاد كند. او با طرح اين پرسش كه «آيا جايگاه در راس امور بودن مجلس را حفظ كرده ايم يا نه؟»، گفت: حفظ جايگاه و شان نمايندگي در اختيار خود ما است. خلاصه اي از صحبت هاي مطرح شده در صحن علني و سايت ها را به طور خلاصه بيان مي كنم تا خودمان قضاوت كنيم که آيا ما جايگاه در راس امور بودن مجلس را حفظ كرده ايم يا نه؟ يك مقدار از خودمان انتقاد كنيم. قرار نيست که اين تريبون انتقاد از دستگاه هاي اجرايي باشد!

او خطاب به روساي فراكسيون‌هاي مجلس، ادامه داد: سه فراكسيون اميد و اصولگرايي و ولايي داريم. واقعا انتظارمان از روساي فراكسيون ها چگونه بوده است؟ آقاي عارف شما در اين مدت چطور به چالش كشيده شده ايد؟ آقاي رئيس، فراكسيون شما بايد به گونه اي كار را مديريت كند تا خروجي فراكسيونتان براي مردم دستاوردي داشته باشد.

كوهكن افزود: منتظريم تا يك رئيس فراكسيون مصاحبه‎اي كند، بعد ژن خوب و خوبتر فرزند به خوراك رسانه اي تبديل شود! رايزني ما براي گرفتن اعتبارات براي حوزه انتخابيه اجازه نمي دهد كه وظايف نمايندگي را درست اجرا كنيم، اگر مي خواهيد اقتدار مجلس را حفظ كنيد،‌ همكاران دنبال لابي خلاف قانون و مصلحت نباشيد. دنبال اين نباشيم كه مسائلي پايين تر از جايگاه نمايندگي را از دستگاه اجرايي را بخواهيم.

اين نماينده اصولگراي مجلس در رابطه با انتخاب استانداران،‌ تصريح كرد: من به اصل تفكيك قوا معتقدم و از شما- نمايندگان مجلس- خواهش مي كنم كه به دولت استاندار معرفي نكنيد. كدام دولت بوده است كه به استانداري كه مجلس معرفي كرده است، توجه كند؟ آزموده را آزمودن خطاست. به دولت هم مي گويم تعامل جاده دو طرفه است و به نظرات مصلحانه همكاران ما توجه كنيد و در نهايت تصميم خود را بگيريد.

27217

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =