استاندار اردبیل از افزایش اعتبارات بخش راهسازی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان که با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری در دفتر استاندار اردبیل برگزار شد گفت: اعتبارات بخش راه سازی استان اردبیل از 90 میلیارد تومان به 200 میلیارد تومان برابر قول مساعد وزیر محترم راه افزایش یافت.

وی افزود: پروژه راه آهن اردبیل شاه بیت تمام پروژه ها و زیرساخت توسعه استان اردبیل و مطالبه عامه مردم است و ایجاد ردیف اعتباری و بودجه شفاف برای پروژه راه آهن با توجه ویژه نهاد ریاست جمهوری درخواست مردم استان است.

استاندار اردبیل گفت: تاخیر در تکمیل پروژه ها حلاوت و شیرینی آن را از بین می برد، از این رو ضروری است حداکثر تا پایان سال آینده همه پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری تکمیل و به بهره برداری برسد.

بهنام جو افزود: تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های ورزشی استان، آبرسانی به اردبیل نیز با اولویت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است سفر دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به استان اردبیل، 76 طرح و پروژه مصوب با اختصاص کل اعتبار بالغ بر 321 میلیارد تومان داشت که تاکنون 279 میلیارد تومان تخصیص و برای پروژه های مربوطه هزینه شده است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =