۰ نفر
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

علاقه‌مندانی که بلیت روز پنجشنبه بیست و سوم آذرِ گروه کُهن را تهیه کنند می‌توانند پیش از آن اجرای تک‌نوازی کمانچه هادی منتظری و سیدرضا طباطبایی و گروهش در آواز مکتب اصفهان را هم ببینند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی کُهن به سرپرستی و آهنگسازی کامیار فانیان پنجشنبه 23 آذر در تالار رودکی تهران به اجرای موسیقی دستگاهی ایران می‌پردازد.

این کنسرت شامل اجرای ساخته‌های کامیار فانیان در آواز بیات اصفهان است. پارسا حسندخت (آواز)، جاوید ابراهیم‌پور (نی) و سجاد منصوری (تنبک) هنرمندانی هستند که ترکیب گروه کُهن را به همراه کامیار فانیان تشکیل می‌دهند.

پیش‌درآمد با ریتم هفت‌تایی، تصنیف «شمع و پروانه» با شعری از سعدی، تصنیف «خاموشی نزدیک» با شعری از محمدرضا شفیعی‌کدکنی، «ذوق رندان» با شعری از شاه نعمت‌الله ولی، تصنیف «مست و ملنگ» با شعری از امیر عاملی و تصنیف «سمن بویان» با شعری از حافظ؛ قطعاتی هستند که در این برنامه در مدت 50 دقیقه اجرا می‌شوند.

کنسرت گروه کُهن در قالب دومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی برگزار می‌شود و سانسی که برای این اجرا در نظر گرفته شده، شامل دو برنامه‌ دیگر هم هست. به عبارت دیگر در روز پنجشنبه 23 آذر در تالار رودکی از ساعت 21:00، ابتدا هادی منتظری به تک‌نوازی کمانچه می‌پردازد و بعد از آن سیدرضا طباطبایی با دو نوازنده دیگر آواز مکتب اصفهان را ارائه می‌دهند و پایان‌بخش سانس، اجرای گروه کُهن خواهد بود.

کسانی که بلیت‌های سانس ساعت 21:00 در روز 23 آذر را خریداری می‌کنند، می‌توانند در کنار اجرای گروه کُهن، اجرای هادی منتظری و اجرای سید‌رضا طباطبایی و گروهش را هم ببینند.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =