تیم سایپا مقابل پارس جنوبی به تساوی رسید تا سرمربی این تیم حسابی از داوری شاکی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  علی دایی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: هردو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. در نیمه دوم به غیر از ۱۰ دقیقه اول کل بازی دست ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. آمده بودیم ببریم تا جایی هم به هدفمان رسیدیم ولی تا یک حدی تلاش ما جواب می‌دهد. با یک سوت الکی سه امتیاز بازی را از ما گرفتند و ما را تا هفتم، هشتم پایین آوردند.

او در ادامه گفت: نمی‌دانم چه کسی باید رسیدگی کند. به هیچ عنوان نمی‌خواستم امسال درباره داوری صحبت کنم ولی در بازی با اکسین و پدیده داوری‌ها روند بازی را عوض کرد. امروز هم دستشان درد نکند! از دید من که کنار ایستاده بودم پنالتی نبود. باید مسیر توپ را دنبال کنید وقتی توپ را از محوطه جریمه دور کرده کدام داور با کدام استدلالی این را پنالتی می‌گیرد. آقای زرگر امروز چطور می‌خواهد بخوابد؟ همه کارهای ما را خراب کرد و من به او خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی سایپا ادامه داد: من نمی‌دانم چه چیزی بگویم. مگر می‌شود همه چیز به ضرر ما بشود ولی بقیه تیم‌ها مثل آب خوردن پنالتی بگیرند. عین آب خوردن زحمت یک تیم را به باد دادند. تیم ما جوان است و آنها دارند ما را نابود می‌کنند. بعد آقای زرگر خنده تحویل من می‌دهد. اگر پنالتی نبود باید زرگر داوری را کنار بگذارد.

دایی اضافه کرد: حالا نگاه کنید که زرگر داوری را کنار می‌گذارد یا نه؟ مدام می‌خواهم ساکت باشم و درباره داوری صحبت نکنم ولی سر تیم من را می‌برند. نمی‌دانم چطور به این راحتی حق را ناحق می‌کنند. مدیریت باشگاه هم نسبت به بازی‌های قبلی باید واکنش نشان دهد. ما لال شدیم و چیزی نگفتیم ولی وقتی سر ما را می‌برند به ما فشار می‌آورد.

دقایقی پس از این صحبت ها علی دایی در صفحه شخصی اینستاگرامش هم پستی انتقادی نسبت به داور دیدار منتشر کرد تا به انتقادش از داوری بازی ادامه داده باشد.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =