مربی تیم‌ملی دوومیدانی: برنامه‌ریزی ما درخشش در مسابقات جاکارتا اندونزی است

مربی تیم‌ملی دوومیدانی هدف و برنامه‌ریزی تیمش را درخشش در مسابقات جاکارتا اندونزی بیان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اردوی تیم‌ملی دوومیدانی داخل سالن کشورمان در ارومیه درحال برگزاریست.

هدف ما مسابقات جاکارتا اندونزی است

حمید آسیابی مربی تیم‌ملی دوومیدانی داخل سالن ایران در حاشیه اردوی تیم ملی در ارومیه گفت: طی مدت برگزاری اردو در ارومیه، وضعیت دونده‌ها بسیار خوب بوده و می توانیم به نتایج مناسب و درخور کشورمان امیدوار باشیم.
وی افزود: وضعیت سالن اختصاصی دوومیدانی ارومیه فراتر از انتظاراتمان بود و این اتفاق باعث بهبود شرایط اردویی تیم ملی شد و توانستیم به رکوردهای خوبی نیز دست یابیم.
مربی تیم ملی دوومیدانی کشورمان خاطر نشان کرد: برخلاف مسابقات چند ماه قبل ترکمنستان، اکنون شرایط بهتری برای کسب مدال و درخشش داریم.
آسیابی گفت: یکی از مشکلات دوومیدانی کشورمان ضعف بانوان این رشته ورزشی است که نتوانیم عنوان مناسب تیمی را برای این رشته ورزشی کسب کنیم.
وی به میانگین سنی تیم اشاره و افزود: تیم کنونی با میانگین سنی حدود ۲۳ سال است و هدف ما درخشش در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی خواهد بود.

ارومیه شرایط درخشش در دوومیدانی را دارد

حمید نیادوست مربی دیگر تیم ملی نیز گفت: اردوی ارومیه به‌عنوان تنها اردوی تیم‌ملی داخل سالن قبل از مسابقات تهران است گرچه یک اردو نیز قبل از بازی‌های آسیایی ترکمنستان برگزار کرده بودیم.
وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب شهر ارومیه و وجود سالن مجهز این شهر و از طرف دیگر وجود استعدادهای دونده می تواند این شهر را در آینده به یکی از سرآمدان این رشته ورزشی تبدیل کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =