قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است

دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، متن این بیانیه بدین شرح است: قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ "مقاومت اسلامی" است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است. نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس، مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا، روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است؛ قدس نقطه فرود محمد(ص) از عروج به ملکوت، قبله پیشین و قلب تپنده مسلمانان و محراب نیایش های خونین حق جویان فلسطینی بوده است.
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است
روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
در میانه این آتش و خون، فلسطین همچنان در اوج مظلومیت است امّا روز جهانی قدس نخواهد گذاشت مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.
روز قدس، این یادگار ارزشمند امام راحل(ره)، روز همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون ریز و ستمگر و روز فریاد ستم خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک کش و حمایت از مقاومت و مبارزه در نفی سازش و معامله است.
دانشگاه علوم پزشکی لرستان در آستانه روز جهانی قدس ، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.
دکتر ساکی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان
مرادیان
نماینده دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =