کلیدملی نوشت: جزئیات تازه‌ای از حادثه قتل و خودکشی کوچه 15 گلستان لاهیجان مطرح شد. در حالی که هنوز بررسی‌های پلیس لاهیجان در مورد این ماجرا به اتمام نرسیده‌است، شایعاتی در فضای مجازی و بین شهروندان لاهیجانی در مورد چگونگی این حادثه زبان به زبان می‌چرخد.

اما یکی از نکات تازه مطرح شده درباره این ماجرا گفته‌های نخستین کسی است که در محل حادثه حاضر شده بود. این شاهد درباره زمان توقف خودروی سانتافه و تغییر وضعیت شیشه خودرو پراید نظرش جلب شده بود.

حادثه در فاصله لباس پوشیدن من رخ داد

مردی که حادثه تیراندازی خیابان گلستان۱۷ لاهیجان در نزدیکی خانه آنها رخ داده‌است، گفت: من صدای مشاجره دو نفر را شنیدم. صدای مشاجره به شکلی شد که احساس کردم باید برای مداخله به خیابان بروم.

این مرد همچنین توضیح داد: همین که خواستم لباس بپوشم و به کوچه وارد شوم صدای گلوله‌ای را شنیدم. صدای جیغ یک دختر هم می‌آمد که کمک می‌خواست. تا لباس هایم را بپوشم و وارد کوچه بشوم صدای ۲ شلیک دیگر هم آمد. وقتی رسیدم دو نفر در ماشین بودند و به نظر می‌آمد که تمام کرده‌بودند.

در همین یکی از اهالی کوچه گلستان 15 گفت: من شنیده‌ام که این دو نفر حدود 2 سه سال باهم آشنا بودند و پدر دختر راضی به ازدواج آنها نبوده و چند بار هم پسر به خواستگاری رفته بود.

این شهروند لاهیجانی همچنین درباره رابطه حسین و رؤیا گفت: این پسر چند ماه پیش نامزد کرده بود و دختر هم به اصرار پدرش هفته قبل نامزد کرد ولی پسر او را تهدید کرده بود که اگر ازدواج کنی تو را می کشم و می گفت دختری که با او نامزد شده‌ام را نمی خواهم و می خواهم با تو ازدواج کنم.

پاسخ پلیس

اما در این‌باره هم سرهنگ محمود قاسمی توضیح داد : خانواده حسین اظهار کرده اند که ایشان نامزدی نداشته است.

همچنین یکی از مسئولان شهری لاهیجان درباره فاصله محل حادثه تا منزل رویا گفت: محل سکونت این خانم در خیابان شیخ زاهد است و حدود 1 کیلومتر با محل حادثه فاصله دارد. منزل پسر هم هم خیابان دکتر حشمت است و از محل حادثه کمی دورتر است. او در قبرس دانشجوی دکترا بود و حدود دوماه بود که به ایران آمده بود.

یکی از شایعاتی که از زبان مردم شنیده شده‌است ولی کلیدملی صحت آن را تأیید نمی‌کند این است که حسین قبل از دیدار با رؤیا ابتدا سگ خودش را با تیر کشته‌است.

همچنین شایعه دیگری مطرح شده‌است که حسین شیشه مصرف کرده‌بوده است. اما سرهنگ محمود قاسمی درباره این شایعه گفت: موضوع مصرف ماده مخدر توسط حسین در دست بررسی است. اینکه اعتیاد داشته یا خیر هنوز مشخص نیست اما این جوان از خانواده بسیار خوبی بوده‌است.

سرهنگ قاسمی در پاسخ به این پرسش که چرا دو اسلحه شکاری در خودروی پراید بوده، گفت: این مسئله در حال بررسی است. احتمالا شاید چون برای شکار می رفته این اسلحه در ماشینش بوده است.

وی در پاسخ به این اظهار نظر که در اکثر منازل لاهیجان اسلحه شکاری وجود دارد گفت خیر همچین چیزی وجود ندارد.

شایعه دیگری که بین مردم لاهیجان مطرح است این است که گویا رؤیا بعد از تماس تلفنی حسین از خانه خارج شده و او با تأکید به رؤیا گفته بود که کار واجب دارد و بدین‌ترتیب قرار ملاقات این دو گذاشته شده‌است. سرهنگ قاسمی در پاسخ به این موضوع نیز به کلیدملی گفت: خودروی پرایدسفیدرنگ متعلق به مادر دختر بوده است و خانواده اش از دلیل بیرون رفتن او اطلاع نداشته‌اند.

شیشه خودرو اول بالا بود

نخستین شاهد این ماجرا که پس از شلیک گلوله و شنیدن صدای آن در صحنه حاضر شده دراین‌باره گفت: بعد از شنیدن صدای گلوله‌ها یک ماشین مشکی رنگ دیگر را دیدم که از محل دور شد.

این پسر ۱۶ ساله همچنین توضیح داد: بعد از دیدن این صحنه به خانه‌مان رفتم تا پدرم را خبر کنم و با پلیس تماس بگیریم. اما بعد که عکس‌هایی از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد دیدم که شیشه خودروی حامل اجساد باز است و سرو دست پسر از شیشه بیرون افتاده‌است. ولی من به عنوان اولین فردی که صحنه حادثه را دیدم کاملا شیشه بالا بود و پسر هم کاملا داخل ماشین بود.

این شاهد حاضر در صحنه کشف اجساد به توقف خودروی سانتافه مشکی رنگی اشاره کرد که پس از شنیدن صدای گلوله‌ها پشت خودروی پراید «رویا» پارک کرده‌است.

وی همچنین درباره خودروهای حاضر در محل که یکی به «رویا» و دیگری به «حسین» متعلق بوده گفت: بعد از اینکه جنازه‌ها را بردند و جرثقیل ماشین پراید را جابه‌جا کرد حدود 10 دقیقه بعد یک نفر هم با لباس شخصی خودروی سانتافه را برد.

این در حالی است که سرهنگ فلاح كريمي، رييس پليس آگاهي گيلان دراین‌باره گفته بود: در همان تحقيقات ابتدايي از اجساد مشخص شد فرد سومي در اين حادثه وجود نداشته است.

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان نیز درباره این موضوع گفت: بعد از اینکه حادثه به 110 اطلاع داده شد ما ظرف چند دقیقه در محل حادثه حاضر شدیم و صحنه حفظ شد تا پزشک قانونی و قاضی کشیک در محل حادثه حضور پیدا کردند. در داخل خودوری پراید فقط یک کوله پشتی متعلق به پسر و دو اسلحه شکاری وجود داشت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 465654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    32 5
    خداروشکر که مثل امریکا نیست که حمل اسلحه ازاد باشه وگرنه منقرض میشدیم
  • بی نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    8 11
    عشق الكي ، خيانت تا به كي ؟؟؟