اندیشه فولادوند از جمله بازیگران «خانه بوشاسپ دراز دست» با انتشار اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی این اثر، بی‌احترامی‌های مدیریت تماشاخانه شهرزاد را علت اجرا نشدن این نمایش دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اندیشه فولادوند از جمله بازیگران نمایش «خانه بوشاسپ درازدست» به کارگردانی علی اتحاد که قرار بود در تماشاخانه تازه تاسیس شهرزاد روی صحنه برود، در صفحه اینستاگرام خود از لغو اجرای این نمایش در این سالن خبر داد. او دلیل این اتفاق را تداخل زمانی اجرای «خانه بوشاسپ دراز دست» با نمایش دیگر این سالن، «هملت، تهران 2017» و همچنین بی‌احترامی‌های مسئولین تماشاخانه شهرزاد به عوامل این نمایش دانست.

فولادوند در اینستاگرامش نوشت: «مخاطبان و همراهان گرامى نمايش «خانه بوشاسپ درازدست»، با سپاس از همراهى و يارى يكايک شما. گروه توليدكننده اين اثر بدين وسيله اعلام مى‌كند كه «خانه بوشاسپ درازدست» به دليل مشكلات زمانى پيش آمده ميان دو اجراى «خانه بوشاسپ درازدست» و اثر «هملت، تهران 2017»  و نيز بى‌احترامى‌هاى بسيارى كه از سوى مديريت پرديس تئاتر شهرزاد نسبت به گروه «خانه بوشاسپ درازدست» روا داشته شد؛ اجراى اين اثر در زمان و مكان مقرر را به زمان و مكانى ديگر موكول مى‌كند. بدين وسيله از شما ياران عزيز پوزش مى‌خواهيم و اخبار تغييرات مكان و زمان را به زودى به شما اعلان خواهيم كرد.»

مهدی پاکدل، دیگر بازیگر این نمایش هم متن بالا را در فضای مجازی منتشر کرده است.

«خانه بوشاسپ دراز دست» قرار بود از یکشنبه چهارم تیر در تماشاخانه شهرزاد واقع در تقاطع خیابان نوفل لوشاتو و رازی روی صحنه برود. دیگر بازیگران این نمایش رعنا آزادی‌ور، مهدی پاکدل و مهگل صفدری هستند.

مدیریت تماشاخانه خصوصی شهرزاد بر عهده قاسم جعفری است که پیش‌تر به عنوان کارگردان سریال‌هایی چون «خط قرمز» و «مسافری از هند» و فیلم‌هایی مثل «مجنون لیلی»، «بازنده» و «گرگ و میش» می‌شناختیمش. 

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =