مدیران عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاههای اجرایی به دنبال اطلاع رسانی در زمینه خدمات و دستاوردهای دولت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی  در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید عملکرد خود را در چهار سال گذشته و مقایسه آن با مدت مشابه آماده و از طریق رسانه های گروهی به اطلاع مردم برسانند.
وی با اشاره به رونق تجارت الکترونیک در کشور افزود: به منظور آگاهی بیشتر مردم از مزایای تجارت الکترونیک و تشریح روش های توسعه آن یک همایش علمی با حضور اساتید مطرح در استان برگزار شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای توسعه تجارت الکترونیک در رونق آن تاثیر دارد.
وی یادآور شد: تشکیل کارگروه تخصصی راهبری کسب و کار دیجیتال در چهارمحال و بختیاری باید هرچه سریع تر انجام شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برنامه های راهبردی، اجرایی و عملیاتی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای 12 دستگاه اجرایی استان تدوین شد.
حبیب الله وفایی اظهار کرد: با تدوین این برنامه ها وضعیت اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری بهبود می یابد.
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به منظور توسعه تجارت الکترونیک در استان همایش ملی 'نقش تجارت الکترونیک در توسعه' به میزبانی شهرکرد برگزار می شود.
حسین عنایتی تاکید کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته امسال 81 هزار و 754 مورد فروش اینترنتی با افزون بر 80 میلیارد ریال اعتبار در چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 146 واحد تولیدی بخش کشاورزی و صنعت در برنامه زمان بندی سه ساله از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
سیامک حیدری تصریح کرد: از این تعداد تاکنون به 12 واحد گازرسانی صورت گرفته و 60 واحد دیگر با 40 میلیارد ریال اعتبار تا پایان امسال گازرسانی خواهد شد.
وی افزود: برای گازرسانی هر واحد تولیدی بخش کشاورزی و صنعت تا سقف 2 میلیارد و 400 میلیون ریال یارانه اختصاص می یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای توسعه مشاغل خانگی در استان 225 میلیارد ریال سهمیه تسهیلات قرض الحسنه دیگر به این استان ابلاغ شد.
سید عباس جزایری تاکید کرد: این تسهیلات برای توسعه مشاغل خانگی با هدف بهبود وضعیت اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =