روش پرداخت پاداش در یک شرکت کامپیوتری که تاکنون ندیده‌اید / عکس

بزرگ‌ترین شرکت فروشنده دامنه‌های اینترنتی – Godaddy – کم‌نظیرترین روش پرداخت پاداش به کارمندان خود را ابداع کرده است.

 

به گزارش خبرآنلاین، مطابق تصویری که مشاهده می‌کنید، کارمندانی که قرار است مورد تشویق در این شرکت کامپیوتری قرار گیرند، در یک محفظه شیشه‌ای با چارچوب فلزی محکم قرارگرفته و زیر پایشان فن پرقدرتی نصب است که به مدت 15 ثانیه روشن می‌شود.

آن‌ها می‌توانند در مدت 15 ثانیه هرچقدر که می‌توانند دلارهای موجود در محفظه را بردارند. پس از 15 ثانیه این توربین خاموش شده و کارمند تشویق شده پول‌های جمع کرده را با خود می‌برد.

معمولاً کارمندان فروش که داخل این محفظه قرار می‌گیرند 600 الی 700 دلار نصیبشان می‌شود.

«بلیک ایروینگ» مدیر اجرایی «گو-د-دی» است (در سال 2013 با کندن از یاهو به این کمپانی پیوست) که توانسته با روش‌های ابداعی، کارمندان فروش خود را به کار بیشتر ترغیب کند و 3500 کارمند فروش را با عشق و علاقه فراوان تشویق به کار بیشتر کند.

در برخی مواقع کارمند موفق می‌تواند شام را در کنار مدیر اجرایی بخورد و باهم گپ بزنند. ایروینگ می‌گوید این‌ها کلید موفقیت مداوم «گو-د-دی» در آینده است.

به گفته ایروینگ اگر یک تماس از سوی مشتری حتی یک روز هم طول بکشد، کارمندان باکمال خونسردی جواب وی را می‌دهند و مشتری باکمال میل و پس از رضایت کامل گوشی را قطع می‌کند.

گفتنی است کمپانی «گو-د-دی» (تأسیس در سال 1997) با درآمد سالانه 1.38 میلیارد دلار بزرگ‌ترین فروشنده دامنه‌های اینترنتی جهان است که آیکان به آن نمره عالی را درزمینهٔ خریدوفروش دامنه اینترنتی داده است. 18 سال از عمر این کمپانی می‌گذرد و در این مدت 60 میلیون از دامنه‌های اینترنتی از مجموع 294 میلیون دامنه اینترنتی توسط «گو-د-دی» به ثبت رسیده است.

ماشین پول گو-د-دی

 

بلیک ایروینگ؛ مدیر اجرایی گو-د-دی

 

کارمندان خوشبخت در گو-د-دی

گو-د-دی

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 48
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    678 4
    در شركت ما مديرمان هر روز يك روش جديدي را براي پرداخت نكردن حقوق حقه مان ابداع مي كند، پاداش پيشكش!
    • م. A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      315 2
      دقیقا دقیقا هروز یه بهانه بریم به اینا بگیم اان که آخر برج 5 هستیم ما حقوق برج 2 رو گرفتیم , باور میکنن ؟؟؟ اونوقت انتظار راندمان عالی هم دارن
    • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      ولی ما حقوق مون رو اول ماه دریافت میکنیم شرکت خصوصی هم هستیم از نوع تولیدیش با تمام مشکلاتی که شرکتهای تولیدی باهاش دست و پنجه نرم میکنن.
    • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      والا ما در شرکتمون نزدیک به 14 ساله یکم هر ماه اگر تعطیل باشه سی ام و یا سی و یکم ماه قبل کلیه حقوق مزایا و غیره و ذلک رو کاملا پرداخت میکنیم. اخر سال هم سنوات رو کلا تسویه میکنیم. کارانه هم میدیم و متوسط دریافتی کارمندان ساده نزدیک به دو میلیون تومانه والا به قران به خدا به پیر به پیغمبر به راندمان "معمولی" هم راضی هستیم. ولی کلا در ایران کارمندان دشمن کارفرمایان هستند و همیشه خدا هم فکر میکنن کارفرما دشمن خونی کارمنده کلا نشستن حساب میکنن من و سایر مدیران چقدر دریافتی داریم کسی هم به این فکر نمیکنه من میلیارد میلیارد هم در بیارم حقمه. سرمایه هم رو اوردم و به خطر انداختم و هر روز با هزارتا مشکل دست به گریبانم. جدیدا که دیگه مدعی سهیم شدن در سود شرکت رو هم دارند حالا اگر شرکت ضرر بده؟؟
    • بی نام RO ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      72 22
      جناب کارفرما که می‌فرمایید اگر میلیارد میلیارد هم دربیاورید حقتان است کاملن درست است که شما سرمایه‌تان را به خطر انداختید ولی آیا نیروی انسانی شما سرمایه شما نیستند؟ اگر درآمد شما در ماه میلیونی باشد یا میلیاردی کارمند شما هیچ تاثیری نداشته است؟ در نظر داشته باشید همانطور که کارمند بیکار زیاد است و می‌توانید مثل پیراهن آنها را عوض کنید شرکت‌هایی هم که جای شما را بتوانند در بازار پر کنند زیاد است پس از حد خود فراتر نروید و بدانید در حال حاضر تاثیری نیروی انسانی کارآمد بیشتر از سرمایه و میز و صندلی و کامپیوتر است. نیروی انسانی سرمایه‌ای است که استهلاک ندارد و هر روز بر ارزشش افزوده می‌شود
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      60 6
      برادر بی نام 14:41:05 حرف شما وقتی صحیحه که در مورد نیروی کار "ماهر" و همچنین غیر قابل جایگزین صحبت کنیم. توی ایران اکثر شرکت های کوچک تا متوسط روی شاخ مدیران و در مورد شرکت های متوسط تا بزرگ روی روابط و ارتباطات میچرخه. وقتی کارمندان به کارشون متعهد نیستند و فقط میخوان ساعت پر کنن و برای خالی نبودن عریضه یه نیمچه فعالتی هم میکنند حرفتون غلطه. وقتی هرکدومشون رو ور میداری یا از سیستم خارج میکنی و هیچ اتفاقی نمی افته یعنی کارایی ندارن. شما در یک شرکت تولیدی کارگر خط رو عوض کن ببین چی میشه. حالا کارمندان رو عوض کن. انگار نه انگار طرف بوده سرمایه شرکت میز و صندلی نیست ولی کارمند غیر متعهد هم نیست. برای پیشرفت باید بالادستی رو به بالاتر هل داد جاشو گرفت اینجا میخوان ادم رو به زیر بکشن
    • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      7 43
      " در شركت ما مديرمان هر روز يك روش جديدي را براي پرداخت نكردن حقوق حقه مان ابداع مي كند، پاداش پيشكش " پرچم آلمان کنار نامتان است یعنی شرکت شما تو آلمان اینجوریه ؟
    • دوست IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      9 0
      همیشه نیروی انسانی خوب باعث پیشرفت و کسب سود بالا و ابداع و ایجاد روشهای خلاقانه میشود حتی با امکانات کم ولی در ایران فقط و فقط مدیران در راس که ان هم اصلا صلاحیت مدیریت ندارند و همیشه رابطه ای بر سر کار میآیند .توانایی اداره و تصمیم گیری و مشورت را ندارند و همیشه حرف حرف خودشان است بر سر کار میآیند و این هم حال و روز ماست
    • قندک A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      55 0
      کارفرما و کارمند محترم اعصابتونو خورد نکنین همه چیمون به همه چیمون میخوره. اگه دقت کنی میبینی خودمون همون کارایی رو میکنیم که ازش شاکی هستیم.حال و حوصله ی زحمت کشیدن و مطالعه و کار کردن و نداریم. اگر هم میخوایم تغییری ایجاد کنیم بهتره از خودمون شروع کنیم.
    • بی نام EE ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      9 0
      من مهندس معمار هستم و 8 سال سابقه در شرکت های بزرگ را دارم و در پروژه های بزرگ هم هم طراحی کردم و هم در سازش مشارکت داشتم.روزی 8 ساعت مداوم کار کردم و هیچ پروزه ای و با ایراد تحویل ندادم.اما چه فایده که چون خانم هستم در ایران حق واقعی من داده نمیشه و باید ماهی یک میلیون و سیصد بگیرم و تازه دلشونم نیاد از دستم بدن و هر روز یک بهانه از مشکلات کشور و پول و تحریم برام جور کنن که اضافه نکنن به حقوقم.اگه پزشک شده بودم هیچ کارفرمایی نبود که حقمو بخوره و از هزارتا سازمان هم تعرفه حقوقی واسم میزاشتن و پول پارو میکردم.باید فقط پارتی داشته باشی یا پزشک یا سیاستمدار و یا نماینده مجلس باشی وگرنه هیچ استعداد و کفایت و لیاقت کاری بهت کمک نمیکنه در ایران.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    76 1
    در شرکت ما هم برای ندادن ساعت اپل هر روز بهانه تراشی می کنند و خودشان را به کوچه .... می زنند.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    51 6
    نظر بنده :مدیران اگر زیاده خواهی نکنندن و فقط به فکر پیشرفت کشور باشند ارزش خود را حفظ کنند به ارزش انسانی متعادل بپردازند و همه راضی می شودند چون هدف زندگی راضی بودن از سطح زندگی است منظور شرمنده خانواده نشوندو همین کارمند هم زیاده خواهی کنار بگذارد مشکل حل میشه. باید همه کارمند دنبال ایده های جدید در مسیر کاری باشند با مدیران همکاری لازم را در پیشرفت فعالیت کار داشته باشند .....
  • كارمند نمونه A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    124 1
    شما جيب ما رو نزن مدير عزيز . هيچي نمي خواهيم
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    95 0
    منم از اول بهمن پارسال تا حالا حقوق نگرفته ام. در یک مرکز تحقیقاتی کار میکنم که شعارش:" بودجه نداریم" است
  • محمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    73 0
    در شرکت ما همه حق ها ضایع میشود
  • صبا A1 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    50 0
    هرسال نسبت به سال قبل وضع شرکت ما بدتر میشه. مثلا هر سال یه پنجاه تومن مثلا روز زن میدادن امسال اونو حذف کردن. افزایش حقوق هر سال تقریبا بیست درصد بود امسال ده درصد بود. تا نصف شب هم کار کنی هیچ اضافه حقوقی در کار نیست. حالا اینا فقط چند مورد بود که گفتم
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    77 3
    الان 9 ماهه که پدیده بخاطر لجبازیهای جانستان مشهد و اهداف مبارزه با بخش خصوصی حقوق من را نداده ، تازه یه 14 الی 15 هزار نفری هم از کار بیکارشدند ، برای هیچکس هم مهم نبود
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    48 1
    درایران آنقدر مدیران بد تربیت شده که فقط به روشهای اختلاس وچپاول بیشتر فکرمیکنند و.....
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    ببین کرامت انسان ها چقدر پائین آمده است که برای مشتی دلار خودشان را به بهای مضحکه شدن راحت می فروشند و کرامتشان را با 600 یا 700 دلار معاوضه می کنند ، لعنت به این سرمایه داری .
    • بی نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      45 1
      همینکه جیب ملت رو از حقوق بیت المال نمیزنن و زمینهای ملت رو مفت نمیگرین و واسه هر کاری رشوه قبول نمیکنن و تو انجام کارهای ملت ان قلت نمی آرن و اونا رو از حقوق معمولی محروم نمیکنن ،همین قدر واسه کرامت انسانی کافیه با این کار هم یکم کم شه به جایی بر نمیخوره یه مزاح و شوخی با هم کردن.
    • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      44 2
      با سلام والا وقتی که حقوق ادم رو ندن یا حقوق اندازه تورم بالا نره و ادم شرمنده زن و بچه اش بشه کرامت ادم بیشتر زیر سوال میره شما بهتره به جای ناراحتی برای اون 15 ثانیه از اینکه ما باید سالانه سرمون پیش زن و بچه پایین باشه و بچه سال تا سال گوشت نخوره و ناچار به هزار قرض و نسیه بشیم نگران باشی. درک و فهم خیلی چیز خوبیه که برخی از ما فاقدش هستن
    • رضا A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      36 6
      تو عالی هستی یعنی خیلی باحال بود نظرت شک ندارم سمینارهای دکتر رحیم پور رو به شدت دنبال میکنی .
    • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      7 9
      این متن رو من نوشتم و مطمئن بودم که خیلی از دوستانی که اگر از نزدیک با هم صحبت کنیم قرابت فکری زیادی خواهیم داشت منفی دادند . متاسفانه به دلیل بدبختی هائی که در 8 سال گذشته بر سرمون اومد و کرامت هایمان پایمال شد با شما هم عقیده هستم .
    • بی نام IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      2 0
      یا منتشر نکنید و یا دستکاری نکنید
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    14 11
    چه جالب!
  • رویا A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    19 9
    آقای کارفرمای میلیارد میلیارد، ایمیل بدید رزومه بفرستیم. من با مدرک مهندسی با 12 سال سابقه ، حقوقم به 2 میلیون نمیرسه. در شرکتهای مطرح دنیا، سرمایه اصلی نیروی انسانی هست. شما هم که از کارمندانت شاکی هستی، حتما مدیریت درستی نداری. میتونستی سرمایه اتو در قسمت دیگه ای قرار بدی ولی مطمینا سود و درامد فعلیتو نداشتی.
    • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      46 10
      همین که با 12 سال سابقه مهندس هنوز کارمندی با حقوق زیر دو میلیون معلومه که چقدر قابلیت دارید. من چند سال تو یه شرکت تولیدی کار کردم راه و چاه و یاد گرفتم مدیر کیفیت بودم رفتم 2 ماه عین کارگر تو خط کارکردم. بعد برا خودم شرکت زدم. شرایط ایران رو با شرکت های مطرح دنیا مقایسه نکنید. اونا با محدودیت ها و مشکلات ما رو به رو نیستند. من از کارمندام شاکی نیستم اگر هم خوب سود میکنم چون یاد گرفتم از چوب کارمند بتراشم . در ضمن همینکه شما در ساعت کاری بجای کار نشستی خبر انلاین میخونی معلومه چی به چی. هر وقت کارمندا چششون به جای میزان دریافتی همکارانشون به میزان کاراییشون بود هروقت رسیدن به این موضوع که نباید برای کارکردن حتما نظارت بالا سرشون باشه .و باید خودشون برای کار دل بسوزونن اونوقت میشن سرمایه.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    14 2
    در شرکت ما هر وقت کارا خوب پیش میرفت و تشویقی ارزیابی میومد و رتبه یک تا 3 استانی میشدیم قابش رو برا ما میفرستادن و پولش رو به جیب میزدن و بعد میگفتن چرا سوم شدین؟ چرا اول نشدین؟ بچه ها هم بیخیال کار کردن شدن الان هر سال اخر میشن توی ارزیابی کشوری و میان میگن خب چرا اخر میشین حداقل یکی مونده به اخر بشین ولی نمیشه
    • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      5 0
      چه نون حلالی می برید خونه شما بچه ها
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    14 7
    ما پرسنل پارس خودرو جز بیچاره ترین آئمها هستیم. حقوق خیلی کم و کارشناس کمتر از یک ملیون و پانصد دریافتی.
    • الف A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      18 1
      یک وپونصد حقوق میگری گریه هم میکنی؟هفصدو پنجاه حقوق ثابت .با اضافه کاری 1150000البته اگه اونم بدن.خانواده 4نفره
  • مهدی A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    13 0
    یه رو نوشت هم یه مدیر شرکت ما بزنید
  • هادی A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    52 2
    مشکل از منه منی که برای کشورم دل نمی سوزونم ، منی که فکر میکنم همیشه حقم رو دارن میخورن ، منی که جای کار کردن میشینم با همکارام قصه می گم از مدیرم و مدیرعامل و بقیه بد میگم ، من که فکر میکنم هیچکی جز من تو شرکت کار نمیکنه ، منی که تو محیط کار بیشتر توی وایبر و تلگرامم تا توی خونه ، منی که تو وقت اداری سایت های خبری و ورزشی و .... رو میخونم ، منی که فکر میکنم همه شرکت رو سر انگشت من میچرخه، منی که ناهار و نماز رو تو 20دقیقه انجام میدم ولی 2ساعت سرکارم نیستم ، منی که وقتی کسی کاری میخواد حاضر نیستم همون موقع انجام بدم .و...... مشکل از منه
  • بی نام A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    16 0
    اکثر شرکت های ایرانی چه خصوصی و چه دولتی از ضعف شدید مدیریت منابع انسانی رنج میبرند چه اونهایی که این بخش را دارند و چه اونهایی که اصلا به همچین واحدی اعتقاد ندارند در آخر هم چوب تصمیمات غلط مدیران ارشد و علی الخصوص مدیران عامل را کارمندان و کارگران بدبخت میخورند. حقوق های کم بدون پاداش بدون اضافه کار، فرسودگی و پیری زودرس و اعصاب و روان داغون را نصیب این قشر بدبخت جامعه می کند. خوش بحال اونها که در سطح اول دنیا با چنین جذابیت هایی کار میکنند.
  • بی نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    2 4
    متن قابل تاملی بود. ممنون از خبرانلاین.
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    20 0
    خدا ميشناسه ما رو بهمون احازه مديريت جهاني نمي ده . وگرنه ٧ ميليارد و بيچاره مي كرديم با تفكرات مديريتي مون
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    21 4
    شما چرا دست های اون خانم سوار ماشین رو به این بدبختی سانسور کردید ؟ شده شبیه دست گوریل ها
  • مجتبی A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    14 1
    دوستان نظرات مختلفی دادند فقط من یه نکته بگم و اون اینکه اگر یک شرکت شرایط ایده آل برای کارمنداش فراهم کنه اونا هیچ وقت حاضر نیستند با به قول معروف ووله رفتن از زیر کار در برن چون میدونن اگه این کار رو انجام بدن عذرشون خواسته میشه و باید برن جایی که شاید اصلا شرایط کار فعلیشون رو نداشته باشه... کارمند وقتی از کار میزنه که بدونه حقش رو بهش نمیدن... پاداش و .... پیشکش همون حداقل ها که قانون مقرر شده اگه سر وقت داده بشه و هر سال مقدار نرمالی به حقوقشون اضافه بشه هیچ کارمندی حاضر نیست بهونه دست مدیرش بده که از کار بیکار بشه... هیچ کارمندی چشم به درامد میلیاردی مدیرش نداره فقط میخواد حق و حقوقش درست بهش پرداخت بشه.. یا علی
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    13 0
    اكثر شركتها و بخصوص شركت خودمون كه يه شركت بزرگ و بورسي اين مملكت هستش وضع ماليشون خوبه ولي بخاطر شرايط كشور مديران عمدا سياه نمايي مي كنن و يا صورتهاي ماليشون را دستكاري ميكنن كه ماليات كمتري بدناز اونطرف هم به پرسنل ميگن پول نداريم و حقوقشو را يا كم ميدن يا به موقع نميدن و حتي عمدا يه كاري ميكنن كه نيروي كار كيفي هم خودش خسته بشه وبره وبلافاصله آدماي خودشون را جايگزينش كنن و درهمين حال براي خودشون و مديرانشون پاداشهاي آنچناني تصويب ميكنن وخودروهاي چندصد ميليوني ميخرن و سفرهاي خارجي بي دليل برنامه ريزي ميكنن و به اسم ماموريت ميرن همه مديران فقط به اين فكر هستند كه اين چند صباحي را كه ميتونيم براي خودمون استفادشو ببريم و بريم ، بقيش اصلا براشون مهم نيست .اينا رو به چشم خودم ديدم كه ميگم
  • محمد IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    5 0
    از نظر دانش منابع انسانی شرکت ها با توجه به نوع برخورد درست با کارمندان به چند دسته تقسیم میشن که به طور خیلی خلاصه میشه این:اگه کارکنان حرفه ای و ماهر هستن و شرکت نیاز بلند مدت به اونها داره باید اونها را راضی نگه داره چون بزرگترین سرمایه اش هستن مثل شرکت گوگل و... و وقتی کارکنان بدون تخصص و راحت الجایگزین مورد نیاز باشن شرکت نیاز نداره که خیلی زیاد به انتظارات کارکنان توجه نشون بده چون سرمایه اصلی ماشین الات و... هستن و نیروی انسانی رو میتونه راحت تغیر بده مثل تولیدی های لباس و پلاستیک و ... البته منظور از عدم توجه ندادن حقوق به موقع و ... نیست بلکه نداشتن مزایایی چون بیمه های خوب و پاداش سالانه و ... است وگرنه حقوق ندادن تو هیچ منبع علمی مورد قبول نیست...
  • سوخته A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    7 0
    اول و آخر عدم پیشرفت ایران در تمام زمینه ها عدم شایسته سالاری هست و بس .نیروی کار شایسته قیمت نداره ونیروی کار وقت پرکن حیفه نونه شرکتی که کوفقه اطمینان داشته باشید بافت نیروی انسانی منظم و کار بلدی رو داره که با احراز شایستگی در کارش نشسته نه با توصیه این و اون مثل قریب به اتفاق شرکتهای ایرانی .
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    10 22
    خوشبحالشون آدم احساس حقارت میکنه فقط تو ایران
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    0 0
    چی بگم والله
  • معلم A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    10 0
    رها کنید این چیزا رو... چرا دست خانم ماشین سوار رو اینجوری بچه گانه سیاه کردید. که بگید چی ؟ ممنون از قرار دادن کامنت من
  • کارمند A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    8 1
    واقعا رسانه های کشور فکر می کنند هوس باز ترین و وحشی ترین مردم مردم ایرانند که با دیدن یه آستین کوتاه خدای نا کرده تو گناه می افتند و رسانه ها چون مسئول آخرت مردم هستند نمی گذارند اونها به جهنم بروند... واقعا که عجب مملکت در پیتی داریم ما. هیچ چیزیمون به بقیه دنیا نمی بره.
  • asa IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    4 0
    مشکل ایران عدم فرهنگ سازی و ارزشی شدن کار و سرمایه است، این اشکال نیز اول بر گردن دولت مردان و سپس بر گردن عموم مردم است. در کشورهای پیشرفته همچون آلمان،ژاپن و ... کار ارزش محسوب می شود و فرار از کار عیب است، در این کشورها اگر کسی از مالیات فرار کند و یا در برابر قانون سرپیچی کند مورد شماتت و نکوهش اطرافیانش و جامعه می باشد. نه اینکه مورد تشویق قرارگیرد. بدلیل ساختار و قوانین در شغل ها تعریف شده است. اما در کشورهایی مانند ایران سرپیچی از قانون نوعی افتخار و "زرنگی" محسوب می شود، علل آن هم عوامل بسیاری است: عدم باور و ایمان جامعه به سودبخشی قانون ، تبعیض و بی احترامی مسئولین به قانون، اجرای نادرست و سلیقه ای قوانین توسط مسئولین، منابع طبیعی و ثروت های خدادادی که قدرشان را نمیدانیم و ....
  • بی نام A2 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    0 0
    بابا من صبحا یه جا و عصرها هم یه جای دیگه کار میکنم 5 ماهه از جای اول حقوق 1 ماه و جای دوم حقوق 2 ماه رو گرفتم وقتی هم کسی تو مجموعه اعتراضی میکنه سریع بدون هیچ توضیحی میندازنش بیرون اداره کار هم میریم میگن صبر کنید خدا بزرگه
  • بی نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
    0 0
    من هر جا کار کردم یه جور بوده یه جا بهم میگفتن اینقدر میدیم وقتی میدادن کمتر میدادن مزایا و بیمه هیچی یه جا دیگه میگفتن ماهی اینقدر آخر ماه ساعتی حساب میکردن یه جا حقوق رو درست میدادن ولی دریغ از مزایا حداقل عیدی بیمه پیشکششون حالا هم اینجایی که کار میکنم چند ماهه حقوقمون عقب افتاده نمیدونم مشکل از کارفرماست یا اونایی که با کارفرما طرفن ولی هرچی هست تا حالا از هیچکدومشون راضی نبودم اون چندر غازی که به زور میدادن به جهنم کاش رفتار و گفتارشون درست بود