فعال سیاسی: تخریب و کارشکنی ها نمی تواند مانع دولت روحانی شود

اینا نوشت : قائم‌مقام و عضو موسس حزب اعتماد ملی گفت: تخریب، کارشکنی و سنگ اندازی برخی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری نمی تواند مانعی برای ادامه دولت تدبیر و امید باشد.

حجت الاسلام رسول منتجب نیا شامگاه دوشنبه در جمع شماری از هواداران حسن روحانی در شهرکرد اظهار کرد: برخی از نامزدهای ریاست جمهوری که به تخریب و هتک حرمت دولت روحانی می پردازند، هیچ برنامه کاری مشخصی برای ریاست جمهوری ندارند.
وی با بیان اینکه روحانی تنها نامزد با برنامه و هدف برای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: 29 اردیبهشت روز تعیین سرنوشت و ادامه راه دولت سازندگی و اصلاحات است.
این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: دولت روحانی توانست کشور را از بحران و خطر جنگ و آتش افروزی خارج کرده و با منطق از حق مسلم ملت ایران دفاع کند و حقوق و مطالبات ملت را از جهانیان بازپس گیرد.
قائم مقام حزب اعتماد ملی با تشریح عملکرد مثبت دولت یازدهم در حوزه های مختلف گفت: رفع تحریم های اقتصادی، کاهش تورم و رشد اقتصادی، تقویت بنیه اقتصادی و صادرات غیر نفتی، ایجاد فضای امن و آرامش، ایجاد فضای برادری و اخوت و حاکمیت فرهنگ و ادبیات فاخر اسلامی از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.
حجت الاسلام منتجب نیا ادامه داد: رفاه عمومی، آزادی، قانونمداری، ایجاد اشتغال، باز کردن فضای نقد، نشاط اجتماعی، بالابردن عزت ملی و حرمت ایران در جهان، مبارزه جدی با رانت خواری و پایان دادن به اختلاس و حقوق نجومی از دیگر فعالیت های دولت یازدهم به شمار می آید.
وی گفت: باز کردن فضای سیاسی و از پلیسی و امنیتی کشور به فضای امن و آرام و آزادی بیان و نقد از مهم ترین اقدامات دولت روحانی بود.
وی بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: فرد متخصص، با آگاهی و کاردان و کسی که پاک دست باشد و چشم داشتی به اموال کشور نداشته باشد، باید رئیس جمهوری شود.
به گفته عضو سابق شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز، در دولت نهم و دهم نخبگان و کارشناسان منزوی و صاحب نظران از مدار خارج شدند.
وی افزود: افرادی که اختلاس های دولت نهم و دهم را حمایت و با او همکاری کردند و در پرونده قتل کهریزک، تامین اجتماعی و چپاول اموال بیت المال مقصر اصلی هستند، اکنون در ستاد یک نامزد فعالیت دارند.
بنابراین گزارش،حجت الاسلام منتجب نیا در جمع هواداران حسن روحانی در شهرهای لردگان، بروجن و فارسان نیز حضور پیدا کرد و بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و با تدبیر و به دور از تنش تاکید کرد.
انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =