استاندار چهارمحال و بختیاری روز روابط عمومی را تبریک گفت

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این عرصه تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یك سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلكه به عنوان سامانه ای مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت سازمان ها جایگاه ویژه ای داشته و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعكاس مطلوب نمی یابد.


در روزگار کنونی روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست بلكه فلسفه مدیریت بوده و در صورت ناكارآمدی باعث فرسودگی در مدیریت خواهد شد.


روابط عمومی می تواند در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده با جاری كردن روح روابط عمومی در دستگاه های اجرایی زمینه تجلی این نام را در سراسر كشور فراهم كند.


۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا همگی بتوانند برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانامحور و تحول طلب رعایت اخلاق حرفه ای در عملكرد خود و بهاء دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات تلاش و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت كنند.


این روز شكوهمند و فرهمند را به تمامی مشعل داران فروزان توسعه ارتباطات و زمینه سازان هم افزایی، هم اندیشی، هم سویی، هم نوایی، هم گرایی و با ابتكار و امید، قانونمند، هدفمند و هوشمند، با صداقت، شجاعت، امانت و حافظان مصالح دستگاه های اجرایی و منافع همگان تبریك و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم بتوانند در تمامی عرصه ها و صحنه ها موفق و پیروز باشند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =