سرلیست اصلاح طلبان شورای شهر تبریز با اشاره به ارائه لیست های مختلف از سوی برخی احزاب اصلاح طلب، نسبت به پیامدهای تشتت آرای اصلاح طلبان در انتخابات شوراهای شهر هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاین، شکور اکبرنژاد با بیان اینکه مردم در انتخابات گذشته، لذت ازخودگذشتگی مردانی چون دکتر عارف را با جان و دل چشیدند افزود: وقتی افرادی چون دکتر عارف بخاطر مصالح ملی، از حق خود گذشتند، انتظار داریم که دوستان اصلاح طلب برای انتخابات شوراهای شهر نیز به این مهم توجه نمایند.

وی با اشاره به تعهد تمام دوستان اصلاح طلب به انصراف از ادامه ی راه در صورت جای نگرفتن در لیست اصلی گفت: البته برخی از دوستان به این عهد پایبند بوده و ضمن کناره گیری، آماده همکاری برای لیست واحد شده اند اما عده ای دیگر از دوستان، لیست های مختلفی ارائه می دهند.

دکتر اکبرنژاد با بیان اینکه "منیت" و "عمل نکردن به تعهدات" ما را از موفقیت دور خواهد کرد اظهار داشت: امیدوارم ستاد اصلاح طلبان تهران از تشتت و چند پارچگی دوری کرده و باعث تاثیرات منفی در شهرهای دیگر نشوند.

سرلیست اصلاح طلبان شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به طور حتم هیچ لیستی نمی تواند رضایت 100 درصد نظرات را تامین کند ولی عاقلانه نیست برای یک نارضایتی 20 درصدی، امکان موفقیت 80 درصدی را قربانی کنیم.

اکبرنژاد میزان اختلاف آرای لیست های تهران و تبریز و برخی از شهرهای بزرگ کشور را کمتر از 20 درصد عنوان کرد و گفت: در برهه ی حاضر، 20 درصد اشتباه را قبول کنیم بهتر است که مردم را در شرایط متفاوت گذاشته و آرای خود را تقسیم کنیم.

سرلیست اصلاح طلبان شورای شهر تبریز در ادامه سخناان خود ضمن تقدیر از حضور پرشور شهروندان تبریزی در استقبال از حسن روحانی افزود: این استقبال نشان داد که مردم از اعتدال و عقلانیت دفاع کرده و سرنوشت خود را به دست تندروها نخواهند سپرد.

وی با اشاره به دستاوردهای مختلف دولت روحانی در حوزه های مختلف اظهار داشت: نجات دریاچه ارومیه، راه اندازی بنیاد فرهنگ و ادب آذربایجان به همراه تصویب احداث بزرگراه تبریز - بازرگان از جمله مواردی است که این دولت با وجود مشکلات زیاد، موفق به اجرایی کردن آنها شد و امیدواریم در دوره دوم نیز این روند ادامه داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =