در ۳۰ اردیبهشت، نتایج انتخابات پرشور دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، مشخص شد. حسن روحانی باز هم برنده شد.

امروز روز حماسه و شور بود. روزی که مشخص شد در رقابتهای انتخاباتی ریاست جمهوری دوازدهم روحانی ۲۲.۷ میلیون و رئیسی ۱۵.۴ میلیون رأی آورده و ایران به مسیر توسعه ادامه خواهد داد. در این سرویس تبریک کنایه‌آمیز زاکانی به حسن روحانی به‌خاطر پیروزی در انتخابات هم بازدید زیادی داشت ولی مسئله مهم در ریزش آرای رئیسی این بود که چشم‌ها به احمدی‌نژاد خیره شد؛ کدام نفوذی، تتلو را به دیدار رییسی در فرودگاه برد!؟

در سرویس اقتصادی واکنش بازار ارز و سکه به نتایج انتخابات آینده ای پررونق را به بازار نوید داد. در این سرویس قیمت آپارتمان‌های با عمر کمتر از ۱۰سال در مناطق مختلف تهران هم برای مخاطبان جذاب بود. کارشناسان زیادی هم برای ۵ اولویت اقتصاد برای دوازدهمین دولت‌ ایران نظر دادند.

در سرویس فرهنگ وهنر واکنش هنرمندان به پیروزی حسن روحانی در انتخابات از پرویز پرستویی تا باران کوثری پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، برندگان و بازندگان دنیای رسانه‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری به مخاطبان معرفی شدند. در این سرویس پیشنهاد امیرمهدی ژوله به دولت که گفت: مجوز کنسرت تتلو را در مشهد بدهید بسیار پربازدید بود.

در سرویس جامعه، مخاطبان درباره مهم‌ترین مطالبه‌ اجتماعی امروز از رییس‌جمهور منتخب نظر دادند. همچنین در این سرویس واکنش‌هایی که مردم در شبکه‌های اجتماعی از انتخابات داشتند هم بازدید زیادی داشت. همچنین آغاز شمارش آرای صندوق‌های شورای تهران نشان داد ۵۰ درصد صندوقها باز شده است و شمارش آرا ادامه دارد.

در سرویس بین الملل پیام موگرینی به روحانی پس از پیروزی در انتخابات، پربازدید بود. در این سرویس کارشناسان بین‌الملل نظر دادند: دیپلماسی موفق، عامل پیروزی‌روحانی‌بود. همچنین پیام پوتین برای پیروزی روحانی هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز هم مردم از دیدن اردیبهشت روحانی لذت بردند.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    5 0
    هرکس که به آقای حسن روحانی ریاست جمهور منتخب مردم ایران توهین کند در واقع به مردم ورای آنها توهین کرده است