سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج، با صدور پیامی خطاب به ملت شریف ایران، حماسه حضور مردم در انتخابات را ستود و از همه مردم تقدیر کرد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری ویژه کرج، متن کامل این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

اینک که دو انتخابات مهم و اثرگذار دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور پرشور و شعور ملت ایران، پیروزی بزرگ مردم شریف ایران را زده است، بر خود لازم می دانم از فرد فرد آحاد ملت که با حضور فعال در عرصه تعیین سرنوشت، مسیر این پیروزی را گشوده اند، سپاسگزاری نمایم.

بی شک،برگزاری انتخابات ، در ایران اسلامی، یکی از مهمترین شاخص های مردمسالاری دینی است که در طول چهار دهه با برکت از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، هر روز بیشتراز قبل در جهت رشد کشور به بالندگی رسیده است.

خدای متعال را شکرگزاریم که این دو انتخابات سرنوشت ساز و مهم در کشور اسلامیمان با شکوه هرچه تمام تر و مشارکت بسیار بالای مردم شریف ایران برگزار شده است.

برخود لازم می دانم از حماسه آفرینان این مشارکت میلیونی در سراسر کشور به ویژه شهروندان شریف استان البرز و شهرستان کرج، تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از کلیه احزاب و وتشکل های سیاسی، شخصیت ها و فعالان سیاسی و فرهنگی، همه نامزدهای انتخابات و هواداران ایشان، تمامی مجریان و برگزار کنندگان انتخابات در ستاد و شعب اخذ رای شهرستان کرج، فرهنگیان و دانشگاهیان، نمایندگان شورای محترم نگهبان، هیأت محترم نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی وبسیج، خبرنگاران و اصحاب رسانه و همچنین صدا و سیمای مرکز استان ابراز می دارم.

با امید آنکه در سایه هدایتها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، کشور عزیزمان هرروز بیش از گذشته در مسیر تحقق اهداف والای خود سربلند و پیروز باشد.

ان شاء الله
علی قنبر زمانی

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری ویژه کرج

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =