خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز حسينی IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    1 1
    خيابان بوستان، واقع در محدوده منطقه دوازده شهرداری مهرشهر کرج و با يک کوچه فاصله از شهرداری، خيابان مسکونی پهنی است که در هيچ سوی خيابان پياده رو ندارد. پر تردد است و عرض زياد خيابان باعث می شود رانندگان با سرعت بالا و مثل يک خيابان اصلی از آن عبور کنند. نور خيابان مشکل جدی دارد و اغلب تاريک است. در شرايطی که در خيابان ارم که خيابان اصلی محسوب می شود هر چند متر يک سرعت گير گذاشته شده است، در اين خيابان اثری از سرعت گير نيست. و در کنار هم گذاشتن تمام اين فاکتورها کافيست که بدانيم هر روز و شب با جان چند عابر از اهالی اين محل در اين خيابان بازی می شود و شاهد چه حوادثی هستيم. اميدوارم مسئولان سرانجام يک بار به اين خواسته های اهالی محل ترتيب اثر دهند.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    3 1
    با سلام دستفروشان داخل مترو تهران بسیار زیاد شده اند ، که متاسفانه باعث بی نظمی و سلب آرامش و امنیت مسافران شده است و شهرداری تهران هم هیچ برخوردی نمی کند
  • ناشناس RO ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    2 1
    تعیین تکلیف کارمندان دوشغله شهرداری باسلام ازشورای شهردوره پنجم تقاضاداریم درراستای چابک سازی شهرداری اعضای هیئت علمی دانشگاه که همزمان با رانت ولابی کارمند شهرداری هستند درغالب قراردادساعتی وحقوق کلان میگیرند راتعیین تکلیف کند چون عملا درشهرداری نیستند ودردانشگاه حضوردارند و وحقوق نجومی وملک تعاونی مسکن هم میگیرند باقراردادساعتی که جزعجایب هفتگانه هست وتکالیفی هم ندارند وشرعا وقانونی خلاف هست....
  • ساسان A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    3 1
    با سلام احتراما به استحضار می رساند: طرح طبقه بندی مشاغل را در شرکت واحد تهران که نزدیک به 4 سال است در واحد بایگانی خاک می خورد چرا اجرا نمی شود. 2 حقوق یک کارگر لیسانس یا یک کارمند که از لحاظ تجربه و اشتغال یکی باشد به میزات حداقل 2ونیم میلیون تومان درماه حقوق کارمند بیشتر است. دفترچه خدماتی درمانی کارمندان با بهتریت دکتر ها قرار دارداد دارندولی دفترچه تامین اجتماعی باید بعضی داروها را ازجمله ولبان و سرترالین را آزاد خریداری کنیم. خواهشمنداست دراین خصوص اقداعاجل مرحمت فرمایید.
  • فراهی IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
    3 1
    با سلام این همه از مردم می خوان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنن ولی هیچ رسیدگی به این وسایل نمیشه. من هر روز حدود 20 دقیقه منتظر متروی قایم می شدم امروز 35 دقیقه تو متروی خواجه عبدالله منتظر این خط موندم دیر هم به کارم رسیدم. واقعا چرا قطار اضافه نمی کنن؟صد رحمت به اتوبوس. چه خدماتی به مردم می دن؟به کی باید بگیم؟ اگر یک بار بود یا دو سه بار جای اعتراض شاید نبود ولی نه تنها هر روز هست بلکه زمانشم هر روز اضافه میشه. واقعا متاسفم. من نوشتم ولی بعید می دونم رسیدگی بشه.
  • شهرام هدايتي IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    باسلام در 18 اسفند 95 مصوبه افزايش 50درصدي حق شغل كارمندان توسط معاون اول محترم رئيس جمهور به دواير دولتي ابلاغ و سپس از طريق سازمان امور اداري و استخدامي منوط به طي مراحل قانوني در شواري عالي حقوق و دستمزد شده است در اين حين بعضي از دستگاهها اجرا و سپس متوقف كردند لذا با عنايت به شايعات گوناگون و عدم هماهنگي و سردرگمي دستگاهها در خصوص لغو يا اجراي آن خواهشمند است در اينخصوص از مسئولين مربوطه پيگيري و اطلاع رساني نماييد . با سپاس فراوان