مشخصات فنی گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ که قرار است ال‌جی برای گوگل بسازد

علی‌رغم مشکلات موجود در گوشی‌های پیکسلِ گوگل، قرار است دو مدل 2017 آن به‌زودی رونمایی شود.

به گزارش خبرآنلاین، هرچند پیکسل و پیکسل ایکس ال را اچ تی سی برای گوگل ساخت اما به دلیل مشکلات فنی در این دو گوشی، قرار شده است مدل 2017 را ال جی برای گوگل بسازد.

از سه گوشی با نام‌های فنی Walleye(مدل بعدی پیکسل)، Muskie(مدل بعدی پیکسل ایکس ال) وTaimen (گوشی کاملاً جدید و متفاوت گوگل) نام‌برده برده شده که هنوز تأیید رسمی نشده‌اند، اما جدیدترین خبر حکایت از رونمایی فقط دو گوشی در پاییز و هم‌زمان با رونمایی آیفون 8 دارد.

ظاهرا گوشی Muskie کنار گذاشته شده و قرار است به جای آن گوشی Taimen همراه با Walleye رونمایی شود.

ال جی تجربه ساخت گوشی‌های نکسوس برای گوگل را در کارنامه خود دارد و حالا پیکسل‌های جدید را بر اساس تجربیات خود از جی 6 و تجربیات گوگل از پیکسل می‌سازد.

نسبت نمایشگر به بدنه گوشی تایمن طوری تعریف شده است که چیزی شبیه جی 6 شود و دو گوشی 5 اینچی و 5.6 یا 5.7 اینچی را شاهد خواهیم بود.

یکی از دلایل سوئیچ گوگل از اچ تی سی به ال‌جی ممکن است پنل های OLED باشد که می‌تواند در فروش نسل جدید گوشی‌های پیکسل موثر باشد. گوگل 880 میلیون دلار در کمپانی LG Display سرمایه گذاری کرده است تا بتواند نمایشگرهای مورد نظر خود را به موقع دریافت کند.

گوشی تایمن در بنچمارک‌ها یک گوشی 5.6 اینچی با رزولوشن QHD تعریف شده که نسبت نمایشگر به بدنه 17.5:9 است و کمی از جی 6 بزرگتر به نظر می‌آید.

گوشی تایمن از پردازنده اسنپ دراگون 835 با سرعت 2.4 گیگاهرتز برخوردار است که 4 گیگ رم روی آن نصب شده است و گرافیک آدرنوی 540 نیز از آن پشتیبانی می‌کند. قراردادن 128 گیگ حافظه داخلی نیز روی این گوشی قابل توجه است.

دو دوربین 12 در پشت و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی نیز روی این گوشی دیده می‌شود.

اما ویژگی که این دو گوشی را از سایر گوشی‌های اندرویدی متفاوت می‌سازد، وجود اندروید جدید O یا همان اورئو است که با نسخه جدید دستیار صوتی گوگل اسیستانت می‌تواند جذابیت خاصی برای کاربران اندرویدی داشته باشد.

هرچند این دو گوشی در پاییز رونمایی می‌شود اما اکتبر تا نوامبر قابل خرید به قیمت 749 دلار برای پیکسل 2 و 869 دلار هم برای پیکسل ایکس ال 2 یا همان تایمن خواهد شد.

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =