خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    1 0
    با سلام منطقه میدان گمرک تا خیابان انبار نفت متاسفانه شاهد کارتون خواب ها و معتادانی است که به دلیل وجود مراکز خرید کاغذ باطله و پارکینگ های شهرداری در این منطقه ختی در روز در کنار خیابان مشغول استعمال مواد مخدر هستند. خواهشمند است از مسئولین مربوطه بخواهید علاوه بر جمع آوری این معتادها، با انتقال مراکز خرید کاغذ باطله و پارکینگ های شهرداری به از بین رفتن مشکل ساکنان این محله کمک کنند. باتشکر
  • میرصابر کاظمی A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
    1 2
    با سلام و احترام اینجا منطقه 5 ناحیه3 شهرداری خیابان ایران زمین شمالی بلوار میرزا بابائی پونک میباشد منطقه از بابت عمران و ابادی وشهرسازی بکلی فراموش شده در حالیکه چندین هزار متر مربع زمینهای بایر در ضلع شرقی خیابان با تابلوهای کمیته امام خمینی بلا استفاده و پراز علفهای هرز و انواع زباله رها شده و کاری انجام نشده محل از نظر امکانات شهری هیچکدام از مراکز اساسی که نیاز هرمحله و منطقه است را ندارد در این زمینها میشود ورزشگاه فروشکاه بزرگ کتابخانه مراکز تفریح و فرهنگی برای نو جوانان و جوانان ودر پایان فضای سبزی برای ا محله ایجاد کرد. تقاضا میشود مسئولین شهرداری از محل دیدن فرمایند تا ببینند چه رفاهیاتی و امکاناتی برای ساکنین اینجا ساخته ان مگر هدف حضرت امام برای رفاه و آسایش مردم نبود.با تشکر