استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت : عملیات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران به مراکز پشتیبانی گروه تروریستی داعش گامی بزرگ برای مبارزه با تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر محمدعلی نجفی در این نشست که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک با بیان اینکه انشاء ا... توانسته باشیم در شب‌های قدر از فیوضات آن بهره‌مند شده باشیم افزود : در این ماه مبارک دعا کنیم تا همه کسانی که در خدمت اسلام و مسلمین هستند موفق باشند.

استاندار گیلان با اشاره به شهادت شهید گیلانی مدافع امنیت حسن عشوری و نحوه شهادت این سرباز گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت : قرار بود نفر دیگری به عنوان فرد اول در این عملیات حضور داشته باشد اما این شهید گرانقدر می گوید که شما متأهل هستید و اجازه دهید بنده به عنوان نفر اول وارد میدان شوم. وی در ادامه اظهار داشت : رشادت شهید حسن عشوری ، یادآور فداکاری سردار رشید اسلام شهید حسین املاکی است که ماسکش را به هم رزم خود داد و به فیض شهادت نائل آمد.

استاندار گیلان با اشاره به حضور وزرای اطلاعات و دادگستری و مقامات در روزهای اخیر در گیلان برای دلجویی از خانواده این شهید عزیز اظهار داشت : جلسات کاری که با حضور این مقامات تشکیل شد نوید بخش بود. دکتر نجفی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز موشکی سپاه پاسداران به مراکز پشتیبانی گروه تروریستی داعش در سوریه گفت : این عملیات گامی بزرگ برای مبارزه با پدیده تروریسم است چون همه واقف به توان بالای رزمی و موشکی کشور هستیم.

وی با بیان اینکه در طی 3 سال و اندی گذشته توان موشکی ایران به میزان 108 درصد افزایش یافت افزود : وزیر دفاع در مباحث اخیر خود اذعان داشت که موشک‌های بالستیک و کروز که با توان و دقت بالا قابلیت اصابت به اهداف را دارد در مجموعه وزارت دفاع ساخته می شود. استاندار گیلان افزود : همت مجموع برادران وزارت دفاع و همکاری خوب نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی موجب گردید که امروز شاهد این موفقیت در کشور باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به حضور مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در دفاع از کشور اظهار داشت : وزیر اطلاعات در سفر اخیر خود به گیلان از انهدام 120 تیم تروریستی خبر داد که این نشان از اقتدار و توانمندی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی کشور است. وی همچنین انهدام یکی دیگر از پایگاه‌های عناصر تکفیری و منحوس انصار الفرقان در شبهای گذشته را از دیگر موفقیت‌های کشور برشمرد.

دکتر نجفی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت : هفتم تیر ماه سالروز شهادت 72 نفر از یاران صدیق امام (ره) و در رأس آن شهید دکتر بهشتی است که باید این ایام را پاس بداریم. وی با اشاره به همراهی، همیاری خوب دادگستری، قوه قضائیه و بازرسی استان در جهت کمک رسانی در روند توسعه استان اظهار داشت : در ایجاد امنیت و آرامش جزو بهترین استان‌های کشور به شمار می‌رویم.

وی همچنین با گرامیداشت اول تیر سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل (ع) اظهار داشت :به منظور شناساندن و تبیین اندیشه ناب اسلام و ائمه اطهار سازمان تبلیغات اسلامی شکل گرفت. وی با گرامیداشت فرا رسیدن پنجم تیر ماه روز مبارزه با مواد مخدر اعتیاد به مواد مخدر را بلای خانمان سوز دانست و افزود : همه جوامع بشری امروز گرفتار این بلا است.

وی اعتیاد را موجب سلب نوآوری، پشتکار، اندیشه و سازندگی در خانواده‌ها عنوان کرد و افزود : کمتر کشوری در جهان وجود دارد که دغدغه مبارزه با مواد مخدر، و برخورد با قاچاقچیان و معتادین را نداشته باشد. دکتر نجفی همچنین از کشف 225 کیلوگرم انواع مواد مخدر 3 روز گذشته در یک عملیات در گیلان خبر داد و گفت : باید با جدیت به دنبال ریشه کن کردن این بلای خانمان سوز در کشور بوده و تمام تلاشمان در جهت تحقق این مهم باشد.

وی بر ضرورت جدیت مدیران در امر مبارزه با مواد مخدر و همکاری و کمک رسانی دستگاه‌ها دراین راستا تأکید کرد و افزود : همه دستگاه ها موظفند مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را با جدیت انجام دهند. دکتر نجفی به در پیش بودن روز جهانی مبارزه بامواد مخدر اشاره کرد و گفت :آگاه سازی جامعه بویژه جوانان و نوجوانان از آسیبهای مواد مخدر در اجرای برنامه های این روز بسیار مهم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =