مدیرکل ورزش وجوانان گیلان: در اعتبارات شهرستانی ، ورزش به چشم فرزند خوانده دیده نشود

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان در دیدار با نماینده رودبار گفت: ورزش به عنوان عامل پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی و بهداشتی جلوگیری می کند و در اعتبارات شهرستانی باید توجه بیشتری به آن شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، مسعود رهنما در دیدار با منوچهر جمالی نماینده رودبار گفت : تعادل و عدالت در سرانه فضاهای ورزشی شهرستانها ، تکمیل طرحهای عمرانی شهرستانهایی که کارکرد استانی دارند و طرحهایی که جزء نیازهای اساسی و اولیه مردم آن منطقه هستند از اولویتهای عمرانی حوزه ورزش اداره کل است .

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرستانها سرانه فضاهای ورزشی در حد استاندارد و در برخی دیگر بسیار کم تر از حد معمول هستند گفت : ورزش بعنوان عامل پیشگیرانه از آسیب های مختلف اجتماعی ، بهداشتی و درمانی جلوگیری می کند و به همین تناسب می بایست در اعتبارات شهرستانی توجه بیشتری به آن شود و به چشم فرزند خوانده دیده نشود.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ، گفت : از اعتبارات 27 درصدی مالیات بر ارزش افزوده کار ساخت استخرهای آستارا و رودبار آغاز خواهد شد تا مردم آن 2 شهرستان که استخر ندارند بتوانند از این امکانات بهره مند شوند .

مسعود رهنما مطالعه و پیگیری برای ساخت و تکمیل پیست قایقرانی آبهای خروشان و آرام در رودبار و منجیل ، ورزشگاه رستم آباد و ایجاد امکانات ورزشی در زمین های ورزشی و مدارس تعطیل شده شهرستان را از مهمترین برنامه های عمرانی در جهت توسعه شهرستان رودبار عنوان کرد.

در این نشست فاضل بازیار رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار نیز با تشکر از حمایتهای مدیرکل و نماینده رودبار گفت : این شهرستان استعدادها و پتانسیل های خوبی دارد که می بایست با تلاش بیشتر آنها را بهتر به کشور معرفی و نمایان کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =