سحرخیز: برترین طعم دنیا، واحد نمونه ملی

شرکت زعفران سحرخیز، برای اولین بار در ایران و دنیا، عنوان جهانی عالیترین نشان (سه ستاره) طعم و مزه برتر از موسسه iTQi بلژیک را برای سه محصول زعفران، چای زعفرانی و پسته زعفرانی کسب نموده است.

سحرخیز

شركت زعفران سحرخيز، براي اولين بار در ايران و دنيا، عنوان جهاني عاليترين نشان (سه ستاره) طعم و مزه برتر از موسسه iTQi بلژيك را براي سه محصول زعفران، چاي زعفراني و پسته زعفراني كسب نموده است.

 همزمان با اين افتخار ملي شرکت پانیذ شهد بینالود (عضو گروه شرکتهای زعفران سحرخیز) به عنوان واحد نمونه صنعتی ملی و استانی انتخاب و مفتخر به دریافت لوح تقدیر از معاون اول محترم ریاست جمهوری گرديد.

پانیذ شهد بینالود اولین و بزرگترین تولیدکننده نبات چوبی زعفرانی، دارای نشان استاندارد در ایران و درحال حاضر تنها کارخانه ی مجهز به آزمایشگاه آکرودیته در صنعت نبات است.

خاطرنشان می‌شود، زعفران سحرخيز از سال 1311 با همراهی و همدلی سه نسل و اعتقاد به ارائه محصولي با كيفيت و اصل احترام به مشتري پايه گذاري شده است.

اين شركت با جذب وحفظ منابع انساني توانمند ، ايجاد سايت توليد مدرن و پياده سازي به روزترين استانداردهاي ملي و بين المللي در صنعت غذا به سوي اهداف عالي خود که ارتقای سلامت جامعه است گام بر مي دارد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685887