۰ نفر
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

نماینده بوشهر گفت:می توانم شهادت دهم از نظر انرژی کرباسیان در سطح یک جوان سی و چند ساله است. قاطعیت در تصمیم گیری او را مدیر اجرایی توانمندی ساخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر به عنوان نماینده موافق با وزیر پیشنهادی اقتصادی گفت : رشد اقتصادی و توجه به معیشت نقضش به سزایی در کاهش اسیب ها دارد تا آنجا که رهبر تاکیدات خاص داشته است. تلاش و کوشش در این زمینه تکلیف است . برنامه های وی بیانگر این مطلب است که دلسوز نظام است. فراهم ساختن شرایط توانمند سازی بخش خصوصی به عنوان پیشران اقتصادی اشاره کرده است.

او ادامه داد: به صورت کاملا هدفمند و مشارکت در بهبود عدالت اجتماعی و ایجاد شفافیت در برنامه او ذکر شده است. مشارکت در نظام بانکی و جذب سرمایه های خارجی برنامه کرباسیان است . 

 خدری بیان کرد: یکی از تجربیات ایشان اصلاحات چهار سال گذشته در ساختار گمرک است که با ایجاد سامانه گمرکی و سیتسم ای تی تحولی جدی ایجاد کردند . این سیستم را در امور مالیاتی و بودجه پیاده خواهند کرد. مخالفانی که استناد کردید به آمار و ارقام قاچاق ای کاش آمار و ارقام قبل از تصدی کرباسیان را می دیدید و بعد قضاوت می کردید . انصاف خوب چیزی است. من یک لحظه احساس کردم در جلسه استیضاح هستم  آمار و راقام اعلامی مربوط به وی نیست. 

 او عنوان کرد: تجربه او در سرمایه گذاری و شهرداری ها بیانگر عملکرد خوبی است. این خلا در اقتصاد احساس می شود. سال های زیادی در وزارتخانه ها خدمت کرده و اگر گوشه ای از تجارب ارزشمند خود را به کار بگیرد موفق می شود .ضعف در ناهماهنگ بودن اعضای ستاد اقتصادی است . روحیه اخلاق داری و تعامل خوب وی می تواند ضعف ها را برطرف کند .

خدری اظهار کرد: من از نزدیک با ایشان اشنا هستم . مدیر موفق باید دارای دو خصلت باشد مدرن بودن و پیچیده بودن. در زمینه پیچیده بودن، این خصیصه بر می گردد به قدرت درک و کشف زوایای پنهان پدیده ها، به زبان عادی زیرک بودن. این دو خصیصه در کرباسیان وجود دارد.می توانم شهادت دهم از نظر انرژی کرباسیان در سطح یک جوان سی و چند ساله است. قاطعیت در تصمیم گیری او را مدیر اجرایی توانمندی ساخته است. علاوه بر این پاک دستی و اشراف کامل را نیز دارد.

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =